Hej Jeg driver en webshop ved siden af mit normale job. Jeg har haft shoppen i næsten 10 år, og er glad for den, som den ser ud nu. Så sker det af og til, at jeg bliver ringet op af sælgere, som gerne vil sælge mig en ny. Og jeg må indrømme, at dagens oplevelse slår alt: Jeg kan ikke træffes inden for almindelig arbejdstid (jeg kan nemlig ikke leve af shoppen) Sælgers indgangsbøn: Jeg ringer til dig en lørdag, for du kan jo kun kontaktes på alternative tidspunkter!! (rigtig god start - du er godt nok underlig?) Jeg forklarer pænt og høfligt, at jeg ikke er i markedet for en ny webshop. Det har dog ingen effekt, sælgeren insisterer på at fortsætte og komme med et tilbud. Jeg svarer, at jeg ikke er i markedet for en ny webshop (det var 3. gang) Sælgers udgangsbøn: Held og lykke med din bestående webshop - du får brug for det Og så er det jeg tænker: Hvad skete der lige her? Jeg prøver at sige nej tak på en pæn måde, også selv om jeg kunne have kommenteret på den underlige start, men i den sidste ende får jeg noget af sviner. Jeg nævner ikke navne her, men sælgeren var fra en MEGET stor dansk shopudbyder. Og gæt, hvem der ALDRIG kommer i betragtning, hvis jeg på et nyt tidspunkt skulle overveje en ny shop. God lørdag til alle - jeg skulle bare lige lukke lidt luft ud. MVH Kirsten |
De er så desperate, at det nærmest er tragisk...