Hej Amino. Jeg er simpelthen nødt til at dele en god historie med jer. Jeg skal være med til en showcase på søndag, hvor mine produkter (e-cigaretter og tilbehør) skal vises for en masse kunder. Jeg havde derfor bestilt nye varer i god tid, for at de kunne være fremme senest torsdag, da DHL jo ikke afleverer pakker helligdage, eller i weekenden. Grundet en storm over Hong Kong bliver pakkerne dog forsinket fra et DHL lager inden afgang, og jeg modtager desværre kun én af tre ordrer inden fredag. Jeg kan se på adviseringerne fra DHL at pakkerne ligger i KBH fredag, og søger derfor desperat efter en chance for at de kan leveres på en helligdag. I min søgen finder jeg et tlf nr til en direktør i DHL, ringer til ham og forklarer min situation, og herefter tager tingene fart. Selvom han er hjemme og nyde sin fridag, tager han sig tid til at kontakte lageret, hvor der tilfældigvis er et par folk i et andet ærinde. De leder så flere tusinde pakker igennem for at finde mine produkter. Senere på dagen bliver jeg så kontaktet af DHL som har fundet den ene af mine pakker, og jeg er velkommen til at komme ind og hente den, hvis jeg gerne vil have den inden mandag, som er deres næste arbejdsdag. Jeg står nu med min pakke klar til showcase på søndag, og smiler over at der er nogen som vil gå den ekstra mil for god kundeservice. |
Dejligt at der er nogle firmaer (eller medarbejdere) som sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde. Det viser bare at det godt kan betale sig at yde lidt ekstra - de gode historier spreder sig lige så hurtigt som de dårlige på internettet, og man kan efterhånden ikke gemme sig bag en dårlig kundeservice.