Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DHL redder dagen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  meredamp.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino.

Jeg er simpelthen nødt til at dele en god historie med jer.

Jeg skal være med til en showcase på søndag, hvor mine produkter (e-cigaretter og tilbehør) skal vises for en masse kunder. Jeg havde derfor bestilt nye varer i god tid, for at de kunne være fremme senest torsdag, da DHL jo ikke afleverer pakker helligdage, eller i weekenden. Grundet en storm over Hong Kong bliver pakkerne dog forsinket fra et DHL lager inden afgang, og jeg modtager desværre kun én af tre ordrer inden fredag. Jeg kan se på adviseringerne fra DHL at pakkerne ligger i KBH fredag, og søger derfor desperat efter en chance for at de kan leveres på en helligdag. 

I min søgen finder jeg et tlf nr til en direktør i DHL, ringer til ham og forklarer min situation, og herefter tager tingene fart.

Selvom han er hjemme og nyde sin fridag, tager han sig tid til at kontakte lageret, hvor der tilfældigvis er et par folk i et andet ærinde. De leder så flere tusinde pakker igennem for at finde mine produkter. Senere på dagen bliver jeg så kontaktet af DHL som har fundet den ene af mine pakker, og jeg er velkommen til at komme ind og hente den, hvis jeg gerne vil have den inden mandag, som er deres næste arbejdsdag. 

Jeg står nu med min pakke klar til showcase på søndag, og smiler over at der er nogen som vil gå den ekstra mil for god kundeservice

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 09:03

Dejligt at der er nogle firmaer (eller medarbejdere) som sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde. Det viser bare at det godt kan betale sig at yde lidt ekstra - de gode historier spreder sig lige så hurtigt som de dårlige på internettet, og man kan efterhånden ikke gemme sig bag en dårlig kundeservice. 

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:01

DHL ER og BLIVER bare et topklasse fragtfirma. Jeg er selv lige imponeret hver gang.

Jeg benytter selv de forskellige gængse fragt-firmaer, men DHL fungerer bare 100%, og kan bare et eller andet ekstra!

Sidst jeg skulle have en vareprøve hjem, var jeg ikke på adressen til at modtage den, og jeg fik først ringet tilbage til chaufføren 2 timer efter at han havde indtalt en besked på min tlf svarer. 
På det tidspunkt var han ikke længere i området, men alligevel fik han kalkuleret mig ind i ruten, så han kørte forbi med den i forbindelse med en senere levering samme dag. 
Det var en fredag, så han vidste godt at jeg sikkert meget gerne ville have pakken, istedet for at skulle vente til mandag. Så istedet for blot at smide en seddel, valgte han at ringe, for at finde en løsning. Det er fandme service, og noget man sætter pris på.

Jeg kan kun tale for mig selv, men DHL er det eneste fragtfirma som jeg aldrig har haft de mindste problemer med, og som altid gør hvad de kan for at hjælpe én. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 11:23

Det er sku god service! 

Modtager også altid mine pakker fra udlandet igennem DHL, det er altid helt kanon service, som jeg ikke har set andre steder! :)

Især lækkert med deres mange forskellige muligheder for aflevering/selvhentning fra diverse swipboxe's gør livet nemt som selvstændig :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:30

DHL er uden tvivl mindst en klasse over alle andre i den kategori.

Jeg er vognmand og kører/har kørt for dem alle. PostDK, FedEx, UPS, TNT, DPD, GLS og DHL. Der er ingen, der kommer i nærheden af den service DHL leverer.

Jeg har prøvet at blive kaldt ud til DHL en fredag aften kl. 22 for at hente en pakke til Ugerløse ved Holbæk. Efter 9 års gang hos DHL så kender jeg en del derude, så jeg fik lige baggrunden til turen med. Pakken var ikke engang gået over DHL's deadline for hvornår den skulle leveres, så de kunne i og for sig være ligeglad. Men pakken indeholdt en brudekjole som skulle bruges dagen efter og DHL sørgede så altså for en direkte kurér bil til Ugerløse en fredag aften til den herlige sum af knap 1500 kr + moms.

Bevares - jeg undrede mig da over, at man ikke har sørget for at få sin brudekjole i lidt bedre tid fra Kina. Der er vel en god chance for, at den skulle rettes lidt til osv. Men det er så lige meget for denne fortælling.

Selvfølgelig er 1500 kr + moms ingenting for den PR, det giver, når denne historie kommer rundt til andre. Men jeg har ikke oplevet noget lignende service hos de andre firmaer, jeg har kørt for. 

Derfor sørger jeg også selv for så vidt muligt (og prismæssigt forsvarligt) at få sendt mine varer til webshoppen via DHL.

Jeg vil ikke tale grimt om nogle af de øvrige firmaer eller rangere dem efter, hvem jeg synes der er bedst, da jeg også stadig kører for 2 af de øvrige nævnte firmaer. Jeg vil blot sige, at DHL - hands down - er klart de bedste, når det kommer til service. Der er naturligvis også svipsere her og der. Det kan ske for alle. Men DHL går langt for at rette op på dem.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:44

MSkovmose:

DHL er uden tvivl mindst en klasse over alle andre i den kategori.

Jeg er vognmand og kører/har kørt for dem alle. PostDK, FedEx, UPS, TNT, DPD, GLS og DHL. Der er ingen, der kommer i nærheden af den service DHL leverer.

Jeg har prøvet at blive kaldt ud til DHL en fredag aften kl. 22 for at hente en pakke til Ugerløse ved Holbæk. Efter 9 års gang hos DHL så kender jeg en del derude, så jeg fik lige baggrunden til turen med. Pakken var ikke engang gået over DHL's deadline for hvornår den skulle leveres, så de kunne i og for sig være ligeglad. Men pakken indeholdt en brudekjole som skulle bruges dagen efter og DHL sørgede så altså for en direkte kurér bil til Ugerløse en fredag aften til den herlige sum af knap 1500 kr + moms.

Bevares - jeg undrede mig da over, at man ikke har sørget for at få sin brudekjole i lidt bedre tid fra Kina. Der er vel en god chance for, at den skulle rettes lidt til osv. Men det er så lige meget for denne fortælling.

Selvfølgelig er 1500 kr + moms ingenting for den PR, det giver, når denne historie kommer rundt til andre. Men jeg har ikke oplevet noget lignende service hos de andre firmaer, jeg har kørt for. 

Derfor sørger jeg også selv for så vidt muligt (og prismæssigt forsvarligt) at få sendt mine varer til webshoppen via DHL.

Jeg vil ikke tale grimt om nogle af de øvrige firmaer eller rangere dem efter, hvem jeg synes der er bedst, da jeg også stadig kører for 2 af de øvrige nævnte firmaer. Jeg vil blot sige, at DHL - hands down - er klart de bedste, når det kommer til service. Der er naturligvis også svipsere her og der. Det kan ske for alle. Men DHL går langt for at rette op på dem.

Jeg er normalt glad for DHL, men kan da sagtens afsløre, at det ikke er standarden ;-)  Har oplevet det modsatte i samme situation med brudekjolen.

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 14:07

Det var da dejligt at der stadig er nogen der levere en ordenligt service. synes ikke det noget man så oplever så tit at folk gør en ekstra indsats mere.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:39

Det er da flot af DHL, men umiddelbart har jeg medlidenhed med en direktør, der skal ringes op i privaten på en fridag for at finde en pakke. Manden burde kunne have lov til at holde fri i fred.

Fra Ringsted
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  meredamp.dk Skrevet kl. 15:22

HejThomas. Det var også min første tanke da han svarede, og jeg spurgte også om jeg ikke skulle ringe en anden dag.
Fedt at andre gider dele positive historier, nettet er efterhånden fyldt med alle de dårlige...
God dag og weekend til jer alle.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)