Kære aminoer, Jeg er på nuværende tidspunkt ved at udvikle konceptet for et internet baseret TV-program og jeg søger i den anledning en eller flere partnere, som på lige fod med mig kunne tænke sig at give sit bidrag til at projektet bliver en succes. Jeg er på nuværende tidspunkt i dialog med kulturministeriet om reglerne for produktion af et sådan program. For en start er projektet non-profit, men det er planen at vi på et senere tidspunkt kan have en indtægt fra reklamer, sponsorer mm. Såfremt projektet viser sig at have potentiale til at vokse, er jeg åben for muligheden om at udvide vores programmer, så vi reelt har en mindre online tv station med flere egen produktioner. Jeg søger blandt andet folk til følgende opgaver: - Casting. - Klipning af materialet. - Tilrettelæggelse. - Markedsføring & annoncering. - Adminstrering af facebook side. Hvis det lyder som noget for dig, eller du vil vide mere om programmet, kan jeg kontaktes på mail: dkchampion@live.dk Erfaring med Film- & TV er ikke et krav, men en fordel. Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Jacob Holt |
Hvilken slags tv skal der sendes på kanalen? :)