Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kernel power id 41 fejl, kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pc er godt fucket op og jeg kan ikke selv rette det :-( kan du hjælpe mig med denne fejl evt. via remote support?

Skriv herinde, da mit mail program ikke kan åbne :-(

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft samme problem siden jeg købte min computer. Efter lang (halvt år) tids søgning, fandt jeg denne video 

 

Det jeg gjorde var at gå ind i strømstyring, og sætte den minimale processortilstand til 50%. Mit problem var, at den aldrig brokkede sig når jeg havde noget krævende kørende. Men så snart den slappede af, gik den død. Den almindelige tilstand i 'Balanceret' som min står på, er 5%. Så den fik lige 45% mere at køre på konstant. Du ændrer det ved at søge på strømstyring, tryk 'skift indstillinger for plan', tryk 'skift avancerede strømstyringsindstillinger', åben 'strømstyring for processor' og 'minimal processortilstand'. Øg det fra 5% til noget mere. Det sluger højst sandsynligt lidt mere strøm, men i mit tilfælde havde jeg op til 10-15 crashes om dagen, så en lidt højere elregning er billigt for at bevare min forstand.

Håber det virker for dig.

">

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fuldt dit råd men har også gjort mange andre ting, så nu er den da stabil, men mange af mine programmer virker ikke, så den må en tur til pc manden.

Jeg hentede smart pc fixer og den fik da pc`en gjort lidt bedre.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)