Hej Amino, |
Send en sample til RL og forklar at du har købt den men er kommet i tvivl omægtheden
Hej Amino, |
Send en sample til RL og forklar at du har købt den men er kommet i tvivl omægtheden
|
Men hvor sender man helt præcist sådan en henne? Og gider de godt at tage imod sådanne varer? |
Det lyder da en smule utroværdigt, for sælger burde have en faktura der kan dokumentere at han har købt varerne af Ralph Laurent. Start med at undersøge om sælgers firma virker troværdigt. Spørg evt. hos Ralph Laurent om de kan bekræfte at varen er ægte. |
Ja - men når det er Second Factory Genuine, er det jo fordi de ikke har kunne blive solgt af Ralph Lauren. Hvordan tager man lidt fat i selveste Ralph Lauren? Hvem skal man snakke med? |
Det må da være din opgave at finde udaf hvor de har kontor i EU!! Start evt. med at ringe til dem og forklar dem situationen. |
Jeg har skam ikke sagt, at I skulle finde nummeret for mig. Men tak. Det vil vi prøve. |
Tag kontakt til den danske importør. Jeg tror helt ærligt ikke på at de er ægte - RL har masser af outletstores rundt omkring hvor de sælger deres overskudsvarer. |
"Den danske importør" - undskyld men jeg aner ikke, hvor vi skal kunne finde ham? |
Det er dog mærkeligt, for vi har fået en Trading Agent til at opsøge denne leverandør... |