Produktet/ideen kan jeg ret godt lide... Men jeres hjemmeside på min telefon er ikke super synes jeg? :) Måske du skulle have lidt fokus på den del af det også? Jeg kan forstå at det er ved at være ret vigtigt med hvordan ens hjemmeside ser ud på mobile enheder nemli? :) Det er også en ting jeg snarest muligt vil kigge på selv også...
Produktet/ideen kan jeg ret godt lide... Men jeres hjemmeside på min telefon er ikke super synes jeg? :) Måske du skulle have lidt fokus på den del af det også? Jeg kan forstå at det er ved at være ret vigtigt med hvordan ens hjemmeside ser ud på mobile enheder nemli? :) Det er også en ting jeg snarest muligt vil kigge på selv også...
Hej Superdragen,
Mange tak for feedback! Du har ret i, at webshoppen ikke er specielt godt optimeret til mobiltelefoner. Dette er noget af det næste, vi vil lægge fokus på - det har dog ikke været en stor prioritet endnu. :-)
Utrolig lang tid om at komme ind på siden. Synes lige du skal have tjekket op på det da den er virker meget langsom bare det at gå fra "forsiden" til "om os"
slideshow når den skifter fra fragt til nye indhold gå det utrolig hurtig!.
Tror du få langt flere opkald end emails da du er 48 timer om at svar tilbage.
Synes heller ikke at din facebook og google+ virker som at hey du vil altså gerne have nogle links..
Utrolig lang tid om at komme ind på siden. Synes lige du skal have tjekket op på det da den er virker meget langsom bare det at gå fra "forsiden" til "om os"
slideshow når den skifter fra fragt til nye indhold gå det utrolig hurtig!.
Tror du få langt flere opkald end emails da du er 48 timer om at svar tilbage.
Synes heller ikke at din facebook og google+ virker som at hey du vil altså gerne have nogle links..
Load-hastigheden er langsom, afgjort, og det skal der selvfølgelig gøres noget ved.
Slideren tager jeg lige et kig på.
Den er nu sat til 24 timer.
Ja, det kunne godt være tydeligere. Det må jeg lige tjekke, om kan laves bedre.
Nu spiser jeg selv i del af de bars i forbindelse med træning, de er super som snack... Et problem dog.
"Hos Bodymeal.dk er vi stolte af at kunne præsentere måske Danmarks billigste priser på de yderst velsmagende og sunde proteinbarer fra Quest Nutrition."
Jeg går ud fra i har søgt på markedet lidt, for det er generelt den samme pris ALLE steder. 249,- for 12 stk. Deruodver har jeg mulighed de fleste andre steder at få gratis fragt i forbindelse med lidt ydereligere bestillinger (som regel omkring 500 kr,), og så bliver i pludselig dyrere. Selvom der står "måske" synes jeg det er dumt at slå på i første linie, da det overhovedet ikke virker troværdigt.
Jeg har bare svært ved at se hvorfor jeg som kunde skulle vælge jer
Siden synes jeg dog er fin og personligt har jeg ingen problemer med loading tider.
Nu spiser jeg selv i del af de bars i forbindelse med træning, de er super som snack... Et problem dog.
"Hos Bodymeal.dk er vi stolte af at kunne præsentere måske Danmarks billigste priser på de yderst velsmagende og sunde proteinbarer fra Quest Nutrition."
Jeg går ud fra i har søgt på markedet lidt, for det er generelt den samme pris ALLE steder. 249,- for 12 stk. Deruodver har jeg mulighed de fleste andre steder at få gratis fragt i forbindelse med lidt ydereligere bestillinger (som regel omkring 500 kr,), og så bliver i pludselig dyrere. Selvom der står "måske" synes jeg det er dumt at slå på i første linie, da det overhovedet ikke virker troværdigt.
Jeg har bare svært ved at se hvorfor jeg som kunde skulle vælge jer
Siden synes jeg dog er fin og personligt har jeg ingen problemer med loading tider.
Det er korrekt, at du som udgangspunkt kan få barerne til samme pris andre steder. Jeg tilbyder dog mængderabat, så hvis du køber mere end 1 æske, er prisen kun 239 kr. pr. æske. Jeg vil dog lige revudere, om det er lidt for offensivt. :-)
Jeg tror det vil være super fedt for dig hvis man evt købt for 650 kr og så fik man gratis fragt. men så sat du prisen lidt op altså 10 kr eller 20 kr, så du ligesom fik de penge. som du kunne bruge som fragt penge til at sende til kunden hvis han bestiller over 650 kr, tænker jeg bare lidt.