Hej Allesammen. Jeg har en lilledrøm om at åbne mig en slikbutik og jeg har derfor brug for leverandør, inventar (har hørt at leverandøren leverer den med i pakken) og bare lidt snak omkring forretningen og hvordan man skaber en god butik. Jeg vil gerne have råd og vejledning af top folk inde på Amino og håber at der er nogle som kan hjælpe mig i gang. Lokation og pengene er klar, jeg mangler dog bare en kick og håber at få hjælp. Ha en god dag /Ali |
For at klare dig anno 2014 med en slikbutik, kræves det et rigtig godt/stort/lækkert og anderledes udvalg.
Ikke mindst indretningen skal være i top for at trække folk til som gider betale det mere end de kan få i det lokale supermarked.
Alt efter hvor stor butikken er, skal du regne med + DKK 250.000 blot til indretning.
Der er leverandører hvor du får "startpakke" af stativer - men du betaler for det gennem prisen på varerne - så det er ikke noget du får foræret.
Ligeledes ( min vurdering) er de stativer slet ikke up to date til en lækker slikbutik. De er helt ok til en butik som har et par stativer stående som "ekstra salg", men ikke en slikbutik som sådan.
Hvis dur har lyst til et møde, hvor vi kan tage en længere og mere dybdegående snak, samtidig med vi kigger vareudvalg og priser igennem, er du velkommen til at sende mig en privat besked.