jeg er en ung fyr som, ca. alle herinde, går med en iværksætter gemt indeni.
Min idé er at sælge E-cigaretter, ved der er mange udbydere, men vil gerne prøve at starte mit eget. Jeg er selv ryger, og ønsker at stoppe, derfor er det netop denne ide, der er relevant :-)
Jeg har været rundt på forskellige website, fora osv. Jeg kan konkludere ud fra de indlæg jeg har læst, at alt man skal gøre for at starte en virksomhed, er som Casper Blom så ganske vist har sagt: "Just F*cking Do It". men som sagt, det jeg kunne læse mig frem til var, at man egentligt kun skulle have 3 ting på plads: 1: Find et produkt du vi sælge (varelager) 2: Køb et webdomain 3: Få hjemmesiden op og køre..
Men.. Jeg faldt over andre ting på nettet, så som CVR nummer osv.. Så ville jeg egentligt høre, om der var en der kunne give en basalt grundkursus, kort men omfattende, i alt der hedder opstart af web virksomhed? Og mener ALLE detaljer, lige fra Køb af domæne og til sutpunkt :-)
Så ville jeg egentligt høre, om der var en der kunne give en basalt grundkursus, kort men omfattende, i alt der hedder opstart af web virksomhed? Og mener ALLE detaljer, lige fra Køb af domæne og til sutpunkt :-)
Se du at komme i gang med at læse lidt på lektien, frem for at vi skal forklare dig alt fra Adam og Eva. www.startvaekst.dk eller tag på et at de iværksætter kurser din kommune tilbyder.