Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par spørgsmål jeg søger svar på, inden jeg går igang med at åbne webshop :)

1) Siden er i Prestashop. Når kun laver en ordre, så skal det gøre helt automatisk. Kan man det med Dinero eller Billys Billing?

2) Jeg skal bruge et kundekartotek, hvor jeg kan skrive data om kunderne (hvornår jeg var på besøg, hvad vi har aftalt osv. Og en alarmfunktion, så den sender mig en besked efter f.eks 14 dage, så jeg husker at vende tilbage) - findes det evt. i Dinero eller Bíllys Billing?

3) Varerne jeg køber er købt i Kina - er det noget problem i forhold til bogføring i programmerne?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:04

Hej Mabru

Jeg kan kun svare for Dinero, da jeg ikke kender så meget til andre systemer.

1: Det kan man ikke i Dinero pt. men vi forventer du kan det i løbet af juli måned.

2: Der er et fint kundekartotek i Dinero, som du kan se eksempel på her:

Inden længe vil du kunne skrive kommentarer m.m.

3: Det er ikke noget problem at du køber varer i Kina, det klarer Dinero fint.

Og så er Dinero gratis til du har omsat 1 million kroner og du har adgang til 10 gratis månedlige opslag i Dinero Crowd, der hjælper dig med at bogføre dine bilag.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:42

Tak for svar Martin.

Hvordan vil det fungere, når integration kommer op at køre ?

I forhold til kartotek så ser det godt ud og fedt der kommer kommentarfelt. Kan man sætte alarmer? Dvs om 14 dage hvis man skal kontakte kunde igen.

Alternativt, kunder du/I andre programmer som kan opfylde mine krav til kundekartotek ?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:40

mabru:

Tak for svar Martin.

Hvordan vil det fungere, når integration kommer op at køre ?

I forhold til kartotek så ser det godt ud og fedt der kommer kommentarfelt. Kan man sætte alarmer? Dvs om 14 dage hvis man skal kontakte kunde igen.

Alternativt, kunder du/I andre programmer som kan opfylde mine krav til kundekartotek ?

Hej Mabru.

Svarer lige for Martin :)

Det vil ikke være muligt i den første version af kundekartoteket.

Vi udarbejder funktionerne efter hvad brugerne efterspørger. Og de funktioner som pt. er i toppen er samlede oversigter :)

Vi åbner for vores API til sommer, som giver mulighed for at 3. parts udviklere kan udarbejde moduller til Dinero.

Her kommer der til at ske meget - måske er der en udvikler som laver noget du ønsker :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)