Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 2 partner til online koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folks,

Jeg søger to friske programmør, som sammen kan udvikle noget lækkert. Du skal brænde for at programmere, og være up to date med nytidens teknologi.

Her er tale om et (i starten) erhvervs produkt, men kan senere hen også udvikles til privat.

Hvis du pt. står uden arbejde eller blot søger at blive partner i et startup, men mangler ideen, så er der mulighed her.

Da jeg ikke selv har den nødvendige viden om programmering, database og sikkerhed, søger jeg 2 personer som har disse kvalifikationer.. Jeg kan tilbyde økonomi (herunder bl.a. løn i starten, hvis det er nødvendigt), struktur, administration, kontor (København)..

Der er tale om, at der skal laves et site med flg. funktioner:

Programmør login til alle administrator logins

Administrator login (alle dem som er nødvendige)

- Herunder skal administrator kunne oprette brugere selv

Database

STOR sikkerhed (HTTPS 256bit) og kryptering (AES-128/AES-192)

PDF og Email teknologi (transform image to pdf)

Scanning teknologi

Cloud viden

.. Server i Danmark vil blive anskaffet ..

Hvad angår programmeringssprog er det helt op til de to personer jeg finder til at finde sammen om det.

Design mæssigt, er vi (i mine tanker) henne af dinero, billysbilling v2 (https://www.youtube.com/results?search_query=billysbilling+v2).

Resten tager vi på et møde, hvor også en NDA skal underskrives, hvis vi skal snakke mere i detaljer.

Jeg vil gerne høre fra dig på mail kim@kimsejer.com / Svare dog også her på amino

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)