Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maks bud? Rigtige ord? Hjælp folkens.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :) 

På min side www.summerwear.dk har jeg prøvet med noget facebook ads. Noget blev klikrate dårlig, og jeg er anbefalet Adwords. Så det vil jeg prøve nu! :) 

Altså jeg sælger jo solbriller, så jeg har ord som. Billige solbriller, sorte solbriller, solbriller sorte, solbriller billige og lidt mere :) 

Dog lyder det lidt voldsomt, at man skal give ca. 5kr pr. klik, hvis konvetering kun er 5% :) 

Hvad vil I mene jeg skal byde på disse ord, og hvilke ord skal jeg bruge? 

Håber virkeligt I kan hjælpe, da jeg mangler salg og vil prøve dette..! 

Lukas Specht! 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:01

Hejsa

Prøv at lave en søgeordsanalyse der er lidt dybere...

Jeg tror du kan finde noget finde noget hvis du fokuserer på wayfarer (blink blink)

Og så vil jeg skrive prisen ind i annonceteksten for at adskille irrellevante brugere.

God arbejdslystSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:25

Hej Lukas

Jeg tror du lige så godt kan bide i det sure æble, og så få et nogle med forstand på adwords til at annoncere for dig.

Du vil sagtens selv kunne sætte det op, men enten så tager du og læser en hulens masse råd omkring adwords, og virkelig forsker det i dybden, ellers også går du bare igang, med bud på 5 kroner per ord, og dermed kommer du til at betale ALT for meget for dine kliks.

Så tag og veksl dine egne ineffektive kampagner til effektive kampagner med sporing sat op af en proffesionel.

Det er det eneste, som kan betale sig i den sidste ende.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lukas Specht SummerWear.dk:
På min side www.summerwear.dk har jeg prøvet med noget facebook ads. Noget blev klikrate dårlig, og jeg er anbefalet Adwords. Så det vil jeg prøve nu! :) 

Jeg tror, at det er "op af bakke" med AdWords til denne shop på samtlige brede søgeord. Langt de fleste af dem der søger "solbriller", "billige solbriller", "sorte solbriller" m.m. forventer at se et stort udvalg inden for netop det de har søgt. Du har pt. kun 1 produkt i 14 forskellige farver og det er ikke nok.

Så start med alle søgeord inden for "wayfarer". Får du succes her, så kan du altid udvide med flere brede søgeord.

Med venlig hilsen

Johannes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)