Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nytartikeldatabase til SEO?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg overvejer at lave min egen artikeldatabase til SEO, som alle kan benytte sig af gratis, ligesom de mange andre, der er på internettet

Jeg har nogle tanker om, hvordan jeg vil differentiere mig fra de andre artikeldatabaser, og hvordan jeg kan sikre kvalitet af artiklerne, der bliver sendt ind. Det er klart, at jeg personligt vil validere alle artikler, inden de publiceres. Når det er sagt, så vil jeg gerne høre jer ad om, hvordan jeg kan lave den "bedste artikeldatabase" til mine brugere. Mange bruger stadig dette til linkbuilding, så hvordan sørger jeg for, at der gives så meget værdi til brugernes hjemmesider som muligt? Hvad er artikeldatabaserne udfordringer i forhold til SEO og linkbuilding? Jeg vil meget gerne høre jeres ideer eller kommentarer på, hvordan jeg kan lave den bedste artikeldatabase til min brugere. 

Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:34

Nu er artikeldatabaser ikke ret effektiv mere, hvad seo angår og hvis du skal lave et der er, ville det tage flere år.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 23:50

Jeg er enig. 

Men jeg er ikke interesseret i at høre, hvad jeg ikke kan. Jeg er interesseret i at høre, hvad jeg kan :)

Måske man kunne finde en ny måde at gøre tingene på? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:06

jakie:
Men jeg er ikke interesseret i at høre, hvad jeg ikke kan. Jeg er interesseret i at høre, hvad jeg kan :)

For at finde ud af hvad du kan, så skal du også vide hvad du IKKE kan. Det er korrekt at det er sværer nu at køre en artikeldatabase da de nedrankes i søgemaskinerne.

Hvis du vil tilbyde en god artikeldatabase så skal du have en høj pagerank og det kan du kun få vha. hårdt arbejde.

Der er mange der for et par år siden etablerede artikeldatabaser på stribe og de er efterhånden døde.

Men der er jo ingen der forbyder dig at starte op og se hvordan det går.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 11:08

Hej Jakie. 

Artikeldatabaser bliver stadig brugt den dag i dag, men har ikke helt den samme værdi før i tiden. Det er dog muligt og lave nogle rigtig effektive artikeldatabaser, hvis man laver dem begrænset til en niche, eller på anden måde sørger for, at der ikke kommer en bunke artikler om, som overhoved ikke passer sammen. 

Hvis du vælger og lave en bred artikeldatabaser, som tillader mere eller mindre artikler i alle nicher, så er det en rigtig god ide, og få lavet en ordenligt kategori opdeling, og URL struktur. På den måde vil søgemaskinerne har lettere ved, at se, hvilke artikler der er relaterede til hinanden, og det burde i sidste ende kunne give dig lidt værdi. 

Du skal huske med en artikeldatabase, at den skal vedligeholdes, der skal linkbuildes til den, og den skal generel hele tiden være up-to-date. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 14:22

Tak for svar.

Den med strukturen, vil jeg tænke over :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)