Hvordan er reglerne når det kommer til falske facebook likes. Måske kender du addmefast eller lign. sider. Er det ulovligt at benytte sig af disse til at skaffe likes? |
Og er der mere jeg bør vide så sig det endelig.
Hvordan er reglerne når det kommer til falske facebook likes. Måske kender du addmefast eller lign. sider. Er det ulovligt at benytte sig af disse til at skaffe likes? |
Og er der mere jeg bør vide så sig det endelig. |
Syntes du bør vide at i rigtig manges øjne er falske likes noget der bliver lagt mærke til, og sjældent påvirker i en positiv retning. Hvis jeg ser en butik der har købt likes går jeg som udgangspunkt efter en anden. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Som der bliver nævnt er købte likes totalt uduelige. Dine posts bliver ikke sendt ud til alle likes, kun en lille del af alle dine likers. Hvis 80-90% ender hos en Indonesisk spammer, hvor er værdien så? Spar dine penge eller promover din side istedet igennem Facebooks egen ads. " target="_blank">Der er en som har testet værdien af selv det, og ifølge hans resultater, er selv det spild af penge. Skaf dem på ærlig vis istedet. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Nu er det ikke fordi jeg vil købe nogen.. :-) Spørger bare ind til lovgivningen omkring det. Emil |
jeg kan ikke forestille mig der er noget forbud eller lovgivning på dette område. det kan vel kun være facebook's generelle betingelser der gælder. og så længe dem der vil købe sig til likes, har en faktura på det købte |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Hvad så hvis de ikke har en faktura? Hvem kan så komme i problemer? :-) |
de eneste problemer jeg så lige kan se. Er med hensyn til skat og moms. Og i regnskabet Men det er jo en helt anden sag. |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
VIGTIGT! VIGTIGT! VIGTIGT! |