Jeg søger en partner til min smykke webshop. Det drejer sig hovedsagligt om Macramé / Shamballa armbånd, jeg har fået produceret med eget logo. Som skal sælges både på webshoppen og i fysiske butikker. Webshoppen genererer pt. salg hver måned, uden brug af løbende markedsføring. Jeg søger en partner da jeg personligt blevet langt mere motiveret og får et større drive af at gøre ting med andre og samarbejde og udvikle ting. Det bedste ville være hvis du havde nogle kvalifikationer som jeg ikke besidder. Det er for eksempel hovedsagligt SEO, Adwords og det mere tekniske inden for markedsføring. Virksomheden besidder et stort varelager!. Siden har omkring 20-60 besøgende om dagen uden brug af Adwords. Webshoppens Facebook har lidt over 700 likes. Personen jeg søger: Det vigtigste er du har et stort drive og er selvstændig og viser du virkelig vil det her! Det ville også være at foretrække hvis du boede i nærheden af København, da kommunikationen mellem os ville være bedre. Personligt er det vigtigt du er engageret og har gå på mod. Jeg mener der er mange muligheder for webshoppen kan vækste meget, hvis der bliver lagt nok tid i projektet og vi matcher hinanden godt. Webshoppen der snakkes om er denne: her Skriv en besked hvis du er interesseret i mere information eller send en mail til persson_fcm@hotmail.com Mvh Thomas |
Søger partner til smykke webshop
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)