Hej Mikkel.
Nu vil jeg lige være fræk og komme med en sammenligning på det du siger.
"Hej, jeg vil gerne starte værksted da jeg er god til biler, for at spare lidt penge havde jeg tænkt mig at bygge værkstedet selv. Er der nogle som kender et program til at tegne et hus?"
Hører rigtig mange der siger som dig.
Jeg vil gerne spare 500 kr. på facaden af hele mit forretningsgrundlag.
Ja, sagde 500 kr da man kan få et professionelt design til de penge.
Du spørger til software hvor du kan lave det (ingen baggrundsviden i design) og siger at det skal spille max?
At købe et færdig design er ikke bare designet du køber, du køber en kæmpe baggrunds viden fra nogle vild dygtige udvikler.
Deres mål er at gøre det hele overskueligt, simple og flot da det faktisk er deres eneste indtjenings grundlag.
Et gennemført design tager flere måneder at lave for en professionel og længere tid for dig.
Mit spørgsmål til dig er så.
Din forretnings-plan.... hvornår har du sat opstart til?
Din shop..... skal det være et værtshus eller et vip-diskotek du sender folk ind i?
Mikkel brug nu tiden på det du er god til (drive webshop) og lad dem der har viden inde for det andet gøre resten.
Skal lige siges jeg ikke selv er designer men er god i alt det tekniske i shops.
At jeg ikke er designer er jeg 100% klar over og bruger derfor dygtige mennesker som har en kæmpe viden, på den måde gør alle det de er gode til og resultatet er derfor mere professionel.
Danske bank...... gør det du er god til, det gør vi