Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg gøre? Dropshipping?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære aminoer.

Jeg vil opstarte en virksomhed, som skal brodere navnetryk/logoer på grimer (til heste). Jeg sad og studsede lidt over, hvordan pokker jeg skal gøre mht. levering til brodøren og derefter til kunderne.
Jeg tænker, at jeg selv indkøber de forskellige grimer og så køre dem til brodøren, når bestillingerne kommer. Jeg er så i tvivl om jeg skal have grimerne hjem først efter broderingen (Vil jo gerne se at mine produkter er, som kunden vil have dem) eller om jeg skal/kan lave en aftale med brodøren om at denne sender produkterne videre til kunderne?
Jeg har ikke altid mulighed for bil og vil derfor ikke altid have mulighed for at hente grimerne når der er kommet tryk på. Dvs. at de skal sendes til mig fra brodøren, hvilken både bliver dyrt og fjollet. Jeg tænker mest på leveringstiden, den kan jo gå hen og blive helt op til 4-7 dage, hvis ikke mere (an på brodørens arbejde) og dette kan skræmme en del kunder væk. Hvad ville i råde mig til? Både så det bliver nemt og billigt til at starte med.
Håber at du kan hjælpe mig!
Med venlig hilsen Cecilia Rasmussen.
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi benytter et broderingssted i Herning som er super dygtige og da de altid laver et flot stykke arbejde tjekker vi det ikke før vores kunder får ordren. Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig hvis du vil have deres kontakt info. PS. jeg har intet ejerskab ved dem, så det er ikke fordi jeg skal tjene noget ved at henvise til dem, det er kun fordi de er så branddygtige og samtidig meget fair med deres priser.

Mvh Brian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)