Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino's regnskabprogram Dinero, er nu i finalen til e-handelsprisen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er super stolte af at Amino's regnskabsprogram Dinero, nu er i finalen til e-handelsprisen.
Det er cool at teamet får et kæmpe skulderklap, for de har kæmpet helt vildt for det!

Se finalisterne her 

Og husk at vi søger programmører til teamet :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt! Kæmpe skulderklap herfra! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker også alt godt for prisen. Jeg synes det er fedt at lave noget anderledes og det anderledes her, er for mig,-  først og fremmest gratis til 1 mio. Det sparker røv i et program der konkurrer med programmer det koster så lidt som 100 kr om måneden, men hvor 100 kr er MANGE penge for mange helt nye

Det Dinero kan er lidt enestående, nemlig at gi folk der ellers ville sidde og sige nej til en udgift på 100 kr per måned, en mulighed for et seriøst regnskabsprogram med moms og hele mollevitten, i stedet for at sidde med et excel udarbejdet af en selv. 

Det er soleklart at formålet for Dinero er at tjene penge ved at kunderne bliver afhængige og vil ha mere. Den slags mod synes jeg om -

Der er tre vindere -

  • De som bruger det gratis og aldrig kommer frem over en mio og aldrig fik en udgift - men fik et regnskab
  • De som kommer over 1 mio eller bestemmer sig for plus mulighederne inden - de er totalt frivillige og kunne ha valgt noget andet men er glade for Dinero
  • Dinero  - Må man håbe, for det er langt fra billigt at lave en sådan satsning så hurtigt med så stor kraft

- Held og lykke med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak John.
Og ja, vi vil meget gerne tjene penge på Dinero, ingen tvivl om det.
Men det gør vi kun hvis vi laver et værktøj folk elsker.
I denne uge kommer nogle af de sidste småting der bare skal være på plads, for at alle små virksomheder kan bruge Dinero og også revisoren bliver glad, så det bliver godt.

Efter det går arbejdet med API igang og det betyder bl.a. at små webshops kan automatisere butikken.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Efter det går arbejdet med API igang og det betyder bl.a. at små webshops kan automatisere butikken

Ja dét bliver en længe ventet feature..... Sidder selv og venter på den

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)