Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg booket nogle vinsmagninger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen,

På fredag går jeg i luften med min nye webshop.
Min største indtægtskilde er dog p.t. at lave vinsmagninger. Det er enten hos private, i vinklubber eller hos virksomheder.
I sidste uge havde jeg tre forespørgsler, hvoraf de to gav pote (den sidste var på Fyn og det måtte jeg desværre takke nej til Sad)

Mit koncept er, at man kun betaler for dén vin, der bliver skænket til arrangementet, oftest 50-70 kr. pr deltager (og så får man 5-7 forskellige vine).
Jeg fortæller folk om vin, lande, årgange og masser af sjove anekdoter og historier. Folk får en hyggelig aften, bliver lidt småsnaldret og er i fantastisk humør Stick out tongue
Forretningen for mig ligger i de folk, der efterfølgende kontakter mig for at bestille vinene fra smagningen.

Men hvordan får jeg booket nogle flere vinsmagninger? - håber at I har en masse idéer.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:04

Idrætsklubber!!!!!

Der er genialt mange rundtomkring.

Find fodbold holdet hvor alle små børn spiller, så tager du fat i forældrene og spørger om de ikke skal mødes til vinsmagning i klubhuset.

Prøv nogle alternative ideer :)

Evt skulle du måske prøve at snakke med nogle cafeer, i dit område for at lave noget PR med en vinaften?

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:49

Hej Martin

Du skal prøve at kontakte Kim Andersen på tlf. 2828 2922, han har kontakt med rigtig mange personaleklubber, hvor det kunne være interessant for dig at komme ind og lade dem smage dine produkter...

Mvh

Chris

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:13

Der er jo godt nok lidtlangt til Sønderborg hvor Jeg slår mine folder, men prøv evt at kontakte de sjællanske afdelinger af Hi-Fi Klubben og hør om ikke det var noget at lave som medlemsaften. Hvis du kan give en god fast pris er en del af dem nok interesseret, alternativt kan du se det som et reklamefremstød og tilbyde dem det gratis imod at komme med i nyhedsmailen omkring eventet, på den måde får du også dit navn ud til en masse som måske ikke selv har tid til at møde op.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)