Hej Michael
Er det her bare endnu en reklame for Meebox ?.
Det er faktisk ikke os selv der har valgt at interviewe Meebox, det er brugerne her på Amino der har ønsket at se et interview med virksomheden, så det har ikke noget med reklame at gøre nej :)
Tør i overhovedet at stille kritiske spørgsmål til jeres stører kunder ?.
Vi stiller de spørgsmål der kommer fra brugerne. Er der mange brugere der stiller kritiske spørgsmål, så er det de spørgsmål vi stiller virksomheden. Selvfølgelig stiller vi ikke spørgsmål som ikke har noget andet formål end at stille virksomheden i et dårligt lys, men spørgsmål der kommer med et relevant kritisk synpunkt omkring virksomheden, stiller vi gerne. Meebox er jo nok også selv interesseret i at adressere eventuel kritik af virksomheden, så jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et problem 
Hvad skal det her bidrage med som vi ikke ved i forvejen ?
Igen må jeg sige. Det er brugerne der bestemmer. Brugerne har valgt at de gerne ville se Meebox, det må være fordi der er spørgsmål de ønsker at få svar på.
Kan i være objektive når den i interviewer er kunde hos jer ?
Vi formidler sådan set bare spørgsmål fra brugerne her på Amino, til Meebox. Vi vælger de spørgsmål som bedst dækker det, flest gerne vil have svar på. Så det vil jeg mene ja