Få slettet et link på en kinesisk side?
Tilmeldt 9. Mar 14
Har fået et link på en kinesisk side, som, har temmelig meget ødelagt mine placeringer i Google . Hvordan får jeg det fjernet igen? Kan ikke kinesisk så kan ikke se andet på siden, end et link til mig og aner ikke hvordan jeg skal kontakte dem, for at få det slettet. Kunne selvfølgelig bruge google disallow, men ved ikke hvordan det fungere.
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Nogen ideer hvordan man kan gøre det?
Svar
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Hej
Send linket til hjemmesiden - jeg kan Kinesisk
Hilsen
Henrik
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
tak for linket.
Jeg har sat nogle af mine folk i Shanghai til at kontakte virksomheden og forsøge at få fjernet dit link allerede imorgen
Hilsen
Henrik
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Tusind tak for det. Det er jeg virkelig glad for:)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-04-2014 kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Har fået et link på en kinesisk side, som, har temmelig meget ødelagt mine placeringer i
Google .
Det skulle undre mig meget hvis et enkelt link har kunnet have en særligt effekt på dine ranks. Der skal normalt væsenligt mere til.
Send evt. et link til din hjemmeside , så skal jeg tage et hurtigt kig på din linkprofil og give dig et par råd.
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Har fået et link på en kinesisk side, som, har temmelig meget ødelagt mine placeringer i Google.
Det skulle undre mig meget hvis et enkelt link har kunnet have en særligt effekt på dine ranks. Der skal normalt væsenligt mere til.
Send evt. et link til din hjemmeside, så skal jeg tage et hurtigt kig på din linkprofil og give dig et par råd.
Har sendt dig en pm
Svar