Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pallefragt fra USA - Anyone ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

I forbindelse med import af nogen proteinbar fra USA, har jeg brug for en fast samarbejdspartner på fragten.

Jeg skal have sendt ca. 1 gang ugentlig 1 stk palle fra Californien til DK. Produktet er godkendt i DK, og firmaet er importør registreret.

Pallen vejer 375kg ( og det er proteinbar som ikke kræver nogen speciel køling, men kan selvfølgelig ikke sendes sammen med kemikalier og lign.)

Pallen er grundareal 1.22x1.01 meter og 1.01 meter i højden. (48x40x40 inches)

I første omgang ønsker jeg en pris på luftfragt, men er senere hen interesseret i at lave en split-deal på containerfragt med skib (med flere paller af gangen).

Jeg ønsker en fast pris på en door-to-door service incl. fortoldning, og der kan på sigt forventes en pæn mængde produkter.

Første forsendelse skal afgå om ca. 6 uger, og derefter ca. 1 gang ugentligt. 

Nogen der kan hjælpe med en skarp pris ?

De bedste Hilsner

Henrik Bisgård

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Den billigste løsning vil nok være at du før din leverandør til at forstå fragten.  Alternativt prøv nogle af de store danske speditører som har meget gods fra USA f.eks DSV, Blue Water og Geodis Wilson, de kan alle klare både luft- og sø- fragt.  Bed dem om at give dig en "ALL IN " pris frem til din dør. 

Ingen speditør vil give dig en pris inkl. fortoldning, men jeg går også ud fra du mener en pris inkl. toldbehandling.  Bemærk at det i øvrigt kræves at du er importør registreret. Ligeledes skal du have en godkendelse til import af fødevare fra fødevarestyrelsen. 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)