Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank 7 på domæneforside - hvad med undersiderne?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er måske ved at købe mig et link hos en, som skilter med, at hans side er en pagerank 7.

Det passer også, men den måde jeg får linket på er, at der bliver skrevet et selvstændigt blogindlæg, med egen URL adresse.

Pagerank 7 forside: www.eksempel.dk

siden mit link bliver lagt på: www.eksempel.dk/mit-link

Hvad har det af betydning for den linkjuice jeg får - tæller det som et pagerank 7 link, eller tællere det ringere, fordi det er en underside?

mvh

Simon

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Det er kun forsiden der har Pagerank 7, så du vil ikke få et link på en Pagerank 7 underside. Som en tommelfingerregel, så smitter værdien af på de øvrige undersider på sitet, men jo længere ned i strukturen din underside bliver placeret, jo mindre værdi vil der flyde til siden.

Pagerank 7 er højt, men hvis det øvrige indhold på hjemmesiden ikke er relevant for din egen hjemmeside, så er det måske ikke værd at bruge penge på linket. Derudover handler det også om, hvilke sites der linker til domænet. DR.dk har f.eks. en naturlig høj autoritet hos Google, da der er mange stærke sites, der linker til dem - samme autoritet vil det andet site ikke have, selvom det har Pagerank 7.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)