Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os sammen, lave gode side - Fx en cafeguide ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wiliam.

Det som menes er, at har man en ide, skal man ikke tænke på det tekniske. Vedligehildelse, opdateringer, backup osv. Det klare jeg. Jeg sørger for siden køre smertefrit og uden problemer. 

Morten -> Smid gerne en mail, med flere detaljer og krav til min mail stefangranholm@gmail.com

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 13:40

Hej Stefan

Jeg har mange projekter (i tankerne), men har ingen kendskab til det tekniske.

Jeg opererer, i modsætning til de andre her inden, på Færøerne, og har det som focus område. Jeg arbejder pt. med at åbne en webshop.

Nu er der altid forbundet udgifter i forbindelse med opstart af et projekt. Du nævner fordelingen på fortjeneste til 25/75%. Har du tænkt hvordan det skal fordeles med udgifterne?

Skriv hvis du har interesse. Så kan jeg nævne nogle af de ideer jeg har. Alt domainer skal være på .fo.

Med venlig hilsen

Allan

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:43

Hej.

Der er ingen opstartsafgift andet end domæne plus webhotel, dvs det som lægges i er arbejdskræft :o) 

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:51

Har sendt PM

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 18:57

Hej,

Har sendt dig en email.

mvh

Allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:45

Hej igen

Sidste år var jeg ved at indgå et samarbejde med nogle it-drenge, der skulle starte et camping forum. Ideen var at vi i samarbejde skulle tilbyde landets campingpladser en virtuel rundtur - produceret af mig. 

Rundturene skulle selvfølgelig bruges til at vise campingpladserne frem, og for at gøre forummet unikt. Ideen var at jeg skulle tjene på rundturene, og it-drengene fik så lov til at bruge rundturene, og beholde fortjenesten på reklameannoncer  i al tid fremover.

Hvis du ender med at lave noget til campingbranchen så giv lyd fra dig, så kan vi måske lave et samarbejde.

Med venlig hilsen

Morten 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:29

Hej Morten, helt sikkert intereseret.

Send en mail med specifikationerne til stefangranholm@gmail.com 

www.hadstencomputer.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:20

Det vigtigste ved den type sider er INDHOLD! Det tekniske er mindre væsentligt uden det dog er uvæsentligt.

Men hvis du kan skrabe 15 aktive brugere sammen, så kan de faktsik vedligeholde siden med nyt materiale i en hast der er nok til at trække rigtig mange interesserede mennesker.

Jeg forsøgte med www.cafein.dk, men da Google så sig sur på mig og lukkede min konto gik dampen af mig igen. Hvis nogen er interesseret i at gøre mere ved det kan jeg sagtens bruge 'medsammensvorne'. Faktisk tror jeg ikke der skal være nogen reklamer på før siden er løbet godt igang, men det kræver tid og overskud til at sørge det rigtige materiale - eller et netværk der er stort nok og glade for bare at få lov til at skrive deres mening på en internetside...
  (dem er der ikke så mange af mereSad)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)