Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klarna, Payex, Viabill - hvad bruger svenskerne mest?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal indføre fakturabetaling på et svensk website, og umiddelbart er de tre umiddelbart store spillere Klarna, Payex og Viabill.

Hvordan har svenskerne med de forskellige udbydere? Holder de sig kun til én (f.eks. Klarna), eller har de ikke noget imod at bruge en udbyder, som de aldrig har brugt før?

Hvilke af de tre har I erfaring med, og vil anbefale? Eller er der måske en fjerde eller femte, som kunne bruges?

Kunne kun finde nogle diskussioner her på Amino som var 5-6-7 år gamle. Så prøver lige at tage den op igen! :-)

På forhånd tak!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias!

Klarna är den äldsta, största, mest anlitade bland webshopar och därmed också den som svenskar har mest förtroende för.

Ha en fortsatt bra dag

Stefan Kalmar

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Det er også umiddelbart Klarna jeg hælder til - og prismæssigt ligger de også i den gode ende.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,

Her er det Jan fra ViaBill A/S.

ViaBill er desværre ikke klar på det svenske marked endnu, hvorfor Klarna, subsidiært PayEx, sikkert er det rigtige valg i Sverige. 

Fakturabetaling i DK er ved at vinde kraftigt frem. Mange kunder vil gerne have varen FØR betalingen, og kreditmuligheden (op til pt. 12 måneder) får danskerne til at lægge markant flere varer i kurven = højere gennemsnitsalg og højere konvertering.

Vi kører pt. en kampagne på implementering af ViaBill på danske shops, så hvis du ønsker et godt tilbud, kan du kontakte Martin på mj@ViaBill.com.

Held og lykke med ekspansionen!

//Jan fra ViaBill A/S

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)