Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Webshop med design kun 149,- pr. måned.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du brug for nemt og hurtigt at komme i gang med en ny webshop, så har vi den helt rigtige løsning til dig. Vi har åbnet ehandelsfirmaet.dk - hvor du kan få en komplet webshop med design der virker på mobil, tablet og naturligvis computer til 149,- kr. pr. måned.

Her er et overblik over hvad løsningen indeholder:
Komplet webshop
Designet er med i prisen
Serverplads med i prisen
Emailadresser til din shop
Oprettelse af betalingsmoduler
System til nyhedsbrev
Betal for 6 eller 12 måneder af gangen
Pop-up indkøbskurv
Mulighed for one-page-checkout
Adgang til "egen" server og hele koden (open source)
Mulighed for billig support og hjælp
Gratis guide til shoppen (under udarbejdelse)

Der er ikke mange andre måder at komme så billigt og nemt i gang på - her skal du ikke selv rode med design og opsætning, du er klar i løbet af kort tid og kan sælge online.

149,- pr. måned for en komplet webshop med design

Se mere på ehandelsfirmaet.dk

PS! Dette er ikke en debattråd om ehandelsløsninger eller systemer - dette er et tilbud - accepter venligt det.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:55

Vi har modtaget spørgsmål på mail vedr. hvad system shoppen er bygget i - og bare for at undgå 20 yderligere mails med dette spørgsmål, så er der tale om Magento.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57

Hej, 

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle referencer på jeres kunder, for bedre at kunne tage en vurdering :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:23

Hej Arne,
det bliver lidt svært på ehandelsfirmaet, da det er et helt nyt koncept - men du skal da være velkommen til at blive den første. I forbindelse med introduktionen har vi indført meget lave priser som vil stige efter april - til 199 for helårsbetaling og 249 for halvårsbetaling.

Vi har igennem lang tid lavet specialdesignede webshops i andet regi, så vi mangler ikke erfaring - hverken med design eller kendskab til hvordan webshops med fokus på afsætning skal opbygges.

Der er en demoshop på siden - hvor man kan se design og opbygning.

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 02:18

Hej Thomas! Jeg kunne godt tænke mig at vide om det så fungere på den måde, at man kan se besøgstal, statistiker samt SEO inkluderet? 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:36

Via Analytics kan man se besøgstal m.v. Jeg forstår ikke rigtig dit spørgsmål vedr. SEO?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:55

Hvis du spørger om SEO er inkluderet så nej - det er det naturligvis ikke, det er en shop til 149,- om måneden ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)