Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indløser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg er ved at starte en webshop og jeg har besluttet mig for at få quickpay som betalings gateaway. jeg synes dog at det med indløsere er en jungle. Jeg havde besluttet mig for Euroline, men ser nu at man skal være kunde i SEB? Det er jeg ikke - så hvilke andre muligheder har jeg?
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:29

NailsByL:
Hej alle,

Jeg er ved at starte en webshop og jeg har besluttet mig for at få quickpay som betalings gateaway. jeg synes dog at det med indløsere er en jungle. Jeg havde besluttet mig for Euroline, men ser nu at man skal være kunde i SEB? Det er jeg ikke - så hvilke andre muligheder har jeg?

Du kan prøve at kigge på SwedBank, som vist skulle udbyde nogle ganske fine løsninger (der får du både Visa og MasterCard). Sælger du til det danske marked, bør du desuden overveje en Dankort indløsningsaftale med NETS. Sælger du til det tyske marked, kan du også overveje SofortÜberweisung, som er en meget benyttet betalingsform i Tyskland (www.sofort.com/eng-DE/kaeufer/su/online-zahlen-mit-sofort-ueberweisung/). 

Du behøver ikke at binde dig til én udløser, men kan sagtens kombinere flere.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 07:26

Har du kigget på Ewire.dk - De "lægger sig imellem" - dig og kunden (ligesom Paypal)
Dvs. at du ikke selv skal bøvle med indløsningsaftaler : )
- og de kan også tage imod Dankort-betalinger.

Jeg har netop implementeret min egen Ewire løsning på Boook.dk
- det var der ingen ben i (selvom jeg lavede det hele selv)
(de har nemlig også en række "færdige" løsninger til div. CMS-systemer)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:53

Nu er jeg selv fra den gamle skole og det har altid været mit ønske selv at have aftalerne i stand med NETS og TELLER. Synes faktisk de er rigtige gode til at hjælpe med dokumenterne i telefonen. Ellers vil jeg helt klar også tænke over løsninger hvor der er mulighed for mobilbetaling. Prøv at tage en kig på DIBS og ePay. Først og fremmest har du her nogle løsninger med en god support bagved og det betyder altså også noget hvis du har mange transaktioner der går galt. Men jeg tror alle har en god ting at sige om netop lige de betalingsløsninger de selv bruger :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)