Jeg er født ind i en selverhvervende familie, og måske dér fødtes min lyst til at blive iværksætter Grunden til at jeg valgte MLM som min model er de åbenlyse fordele der er forbunden hermed: Opstart MLM : som regel et rimeligt beløb . Til sammenligning -Bankens accept af din ide og en stor Kassekredit med sikkerhed i dit evt. hus. Det kan blive meget dyrt! hvis ikke idén bærer igennem. Lokale: du skal ikke leje et forretningslokale . At leje et lokale/forretning er en stor udgiftspost, leje er dyrt, det belaster jo din kassekredit hver måned! Tiden: Du kan som regel selv bestemme din tid : omkring 5-10 timer om ugen, i takt med at din succes stiger løber der flere timer på , men når du skipper dit job er der jo langt op til de 40timer. Ja, jeg oplevede at mine forældre stort set arbejdede altid, langt over 60timer om ugen i deres fabrik. Efter at have høstet erfaringer i forskellige MLM firmaer gennem nogle år var jeg temmelig negativ . Jeg er innovativ, opfindsom og arbejdsom, og havde da også indtjening men! Lad os slå fast at MLM-modellen er genial , produkterne var gode men der var for mange der kendte en forhandler i deres nabolag, og hvem tror du så de køber hos? Kort sagt de mål jeg havde sat mig ville jeg få meget vanskeligt ved at få opfyldt! Problemet som jeg ser det, er at jo længere et firma har existeret jo flere kender til det dvs . jo flere har prøvet produkterne nogle for at blive faste kunder andre bare engangs Vi står efter en del år med en gruppe faste kunder, hvor skal væksten så komme fra? Udover at nogle forhandlere giver op ( som jeg ) så omfordeles kunderne. Konklusion : Vanskelighed ved Målopfyldning! Jeg var stadig åben overfor MLM modellen men en del skeptisk over udvælgelsen hvilke firmaer er interessante? Hvad gør jeg? Ja jeg mødte nogle meget stærke personligheder inden for MLM Bl.a Rod Moore fra Australien som har massiv erfaring på området, og her fik jeg øjnene op for, udfra hvilke kriterier jeg skal udvælge et MLM firma med meget store muligheder i: 1. faktor : Hvor gammelt er firmaet? Er det lanceret i dit land? Hvor længe? 2. faktor: Hvilket produkt bliver lanceret? Er der kunder til det? 3. faktor: Er det en nyskabelse. ? Kan det blive Markedsleder ? 4. faktor: Hvis det er kendt Er det billigere end andre ? 5. faktor: Hvordan er bonusplanen? Er den retfærdig? 6. faktor: Er produktet noget du vil arbejde med? Konklusion: Hvis svaret er NEJ i de fleste faktorer har det en indvirkning på din succes. Jeg konstaterer at AGEL har en høj hit procent på alle listede faktorer Hvis du er blevet inspireret og ønsker at vide mere så ta og mail mig E-mail : godeliv@gmail.com Og jeg sender dig div.materiale Jan Fl. Eriksen Mob.:4522265047 www.janeriksen.com www.globalagelonline.com/ageleu
|
hej min sammarbejds partner
skal du ikke til agel world 2007 rejser i morgen Den 21/10 har er du velkommen til at kikke forbi og se de 7 nye vare der kommer, på fredag i salt lake city det er søndag kl 18.30 ring og aftal nærmere med chefen ( konen )
snakkes ved
karsten aagaard
www.agel4you.dk