Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket seo kan jeg selv lave

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit budget rækker desværre ikke til at få en professionel til at lave seo arbejdet. Er der nogle der har nogle gode råd eller hjælpe midler til seo jeg selv kan lave på min webshop som er en magento shop?

Med venlig hilsen

Line Jensen 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:49

Bare smid følgende på:

1) TITLE (Overskrifter) på HVER side - gør dem så beskrivende for indholdet på hver side, bundet op på de søgeord du skal fremtræde på.. så langt fremme i sætningen du kan komme med dit søgeord giver typisk den bedste placering... dvs du skal ikke skrive "Virksomhedshavn - gode og gamle STOLE" hvis du vil have STOLE frem, skal du skrive "STOLE - Gode og gamle stole..."

2) Lidt KEYWORDS og DESCRIPTION. Ved godt keywords er nice2have og ikke need2have men gør det alligevel :-)

3) Lav INTERN linkbuilding, dvs. lav max 1 link i en tekst til hver underside, lav aldrig to ANKERTEKSTER/LINKS til samme underside fra en anden side på dit site.

4) Sørg for godt indhold.

5) Sørg for et BRUGERVENLIGT site. Er din afvisningsprocent for høj bliver du straffet... svarer til Google står og holder øje i døren i en fysisk butik... går 100 ind og smutter over 50% igen så er det ikke en god butik i Googles øjne = dårligere placeringer.

6) Siger det igen - dit site er for BRUGERNES skyld, så hav al din fokus her.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 14:51

Hej Line. 

I princippet kan du lave alt SEO selv, det handler bare om at vide nok om, hvordan man skal gøre det.

Du kan starte med at læse en masse om hvad SEO er og hvordan det virker. Herudover kan du starte med at lave linkbuilding, hvor du får bloggere til at skrive om dine produkter og derved linke til din side. Herudover så kan du også tilpasse dine produkt titler, sidetitler, samt søgeord sådan at de passer på det du skal findes på. 

Der findes fleres værktøjer som kan hjælpe dig med at finde ud af hvilke søgeord du bør satste på og hvilke som har en enorm stor konkurrence fra starten. Et råd er at plukke de lavt hængende træer først - altså satse på søgeord med høj søgevolumen men lav konkurrence. Dette kan tjekkes via Google Keywordplanner (Google det). 

Håber det hjalp dig lidt. 

Mvh 
Mads Søndberg 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:07
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt