Jeg søger et længereværende job/fastansættelse eller freelance opgaver. I omegnene viborg-skive eller Horsens-Århus-Vejle. Freelance opgaver afhænger naturligvis ikke af nogen lokation. Er der nogen som kan bruge mig eller som har kontakter, som har interesse? Har længe søgt uden held. ====PRÆSENTATION==== Jeg har taget 1 ud af 1 år og 9 måneder på Webintegrator uddannelsen, hos Viborg Medieskole. Beståede karakterer er 12. Jeg har en del erfaring med kunder både fra praktik, freelance og i forbindelse med min uddannelse. Altid klar på nye udfordringer. Holder mig i god form. Er et rigtig familiemenneske som holder af familie og venner. Er generelt ret rolig og koncentreret, men kan også godt lide spas i ny og næ. Har erfaring med PHP og webudvikling gennem 8 år og kan det helt til halespidsen. ====PERSONLIGE OPLYSNINGER==== Christiansgade 4, 2. tv. 7800 Skive Danmark Fødselsdato: 04/06/1993 Køn: Mand Mobiltelefon: 60217669 E-mail adresse: JonasRappy@gmail.com ====UDDANNELSER==== * Medieskolerne Viborg Medieskolerne Viborg, Skaldehøjvej 2, 8800 Viborg Satsning: IT og datakommunikation Webintegrator * AspIT AspIT midtjylland Uddannelsesniveau: STU Retning: Visualisering, softwareprogrammering, Kvalitetstestning, PHP ALMENE KVALIFIKATIONER ======================== * Førstehjælp * Brandkursus ALMENE IT-KVALIFIKATIONER ============================ Almene IT-kvalifikationer -Databaser (mysql,access) -Tekstbehandling -Internet/e-mail -Billedbehandling -Webprogrammering (PHP,ASP,FRAMEWORKS,CSS,HTML,XHTML) -Webdesign -Flash -Photoshop -Illustrator -Softwareudvikling (Java,C#,C++,Python,Ruby on rails) -Testing (QA) -App Udvikling (Java, Android, Windows phone) -Serveropsætning (Apache, Linux, Windows 7, Windows server) -Informationsteknologi (IT) - printere, pcer, hardware, software SPROG ---------------------------------------------------------- Dansk - Tale, læse og skrive Engelsk - Tale, læse og skrive Tysk - Tale, læse og skrive Norsk - Læse Svensk - Læse -------------------------------- MVH. Jonas Sørensen Tlf: 60217669 Adr. Christiansgade 4, 2. tv, 7800 Skive. |
Søger job fast/freelance
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)