så er det så op til dig at sørge for at dit site er lavet så det konvertere
Ikke enig! Ordentlig udført SEO behandler også konverteringsoptimering.
Ikke enig heller
Jeg vil da gerne høre mere om hvordan konverteringsoptimering er en del af den seo man kan købe hos dig ? jeg har nemlig meget svært ved at se hvordan eksempelvis konverterings split test af headlies, farver, placering og analyse af kunde psykologi AUTOMATISK har noget med seo at gøre, og ja headlines har noget med seo at gøre, men du løber nemt ind i en situation hvor bedste headline til Google, og bedste headline til konvertering ikke er den samme. Desuden har konverterinsoptimering ofte noget at gøre med tings farver og placeringer. Er det noget du automatisk tester, analyserer og ændrer når du leverer din seo ?
Eller prøver du at sige konvertering giver seo resultater ? i det tilfælde så er det jo lidt det samme som at sige analytics data bruges som ranking faktor ?
At du siger konverteringsoptimering helt naturligt er et biprodukt af god seo, uden ekstra beregning når man vælger dig er noget sludder. Og ud over sludder så er det en hån mod de dygtige konverteringsoptimering firmer og personer som findes derude.
Seo og konverteringsoptimering går hånd i hånd, det er jeg helt enig i. Men fordi du laver god seo kommer der ikke automatisk konverteringsoptimering med i hatten, og hvis du virkelig mener dette bliver du altså nød til at komme med nogen meget klare eksempler for ikke bare at ligne en trash talker.
Vil gerne lige sige at jeg på trods af mit brugernavn ikke er konkurent der sælger seo eller konverteringsoptimering. Jeg sælger udelukkende artikler til websites og blogs.