Hvis du ik er på G+, har du næppe set mit indlæg angående hjælp til ophavsretskrænkelser online. Se her. På Tirsdag skulle der ligeledes gerne falde en dom, som andre kan anvende fremadrettet. Men indtil da, har jeg gode sager, som der kan henvises til, hvis du er igang med en sag om krænkelse af tekster. Både andre sager, men også nogle af mine egne sager, hvor der f.eks er indgået forlig mm. Jeg skal nok i den nærmeste fremtid få skrevet en guide til, hvordan man håndterer disse sager selv uden en advokat. Sagen på Tirsdag skal lige overstås inden da... Som skrevet på G+, vil jeg gerne hjælpe andre, dog har jeg ik tiden til, at køre andres sager. Jeg kan blot hjælpe med henvisninger, andre domme mm, som kan støtte op omkring din sag. Men det kræver, at du har dokumentationen iorden, hvilket jeg har skrevet et blogindlæg om her. Hvis du har brug for hjælp, kan du skrive i denne tråd, eller du kan sende en PB. Please ingen mails til mine shops eller min direkte mail, da jeg mister overblikket, hvis det pludselig vælter ind med spørgsmål mm. Jeg skal nok svare hurtigst muligt på PBs! Er det akut, så skriv HASTER i emnefeltet, når du sender en PB. Men lad vær med at misbruge dette, fordi du blot ønsker et hurtigere svar. For så ryger din besked om bagerst i køen, og du får lov at vente... |
Ophavsretskrænkelser - hjælp og råd
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)