Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print på t-shirts

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil sælge print på feks. t-shirts, skal man så have en aftale med det firma der producerer selve t-shirtsene, eller kan man købe t-shirts "hvor som helst" da det er selve printet der er det produkt man sælger?

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 16:55

Tina:

Hvis man vil sælge print på feks. t-shirts, skal man så have en aftale med det firma der producerer selve t-shirtsene, eller kan man købe t-shirts "hvor som helst" da det er selve printet der er det produkt man sælger?

Hej Tina

Jeg har undersøgt det meget, da jeg vil tilbyde det i Medieland.dk i fremtiden.

Oftest kan du købe hele løsningen hos firmaer som printer på T-shirten, du kan også bare selv købe t-shirten og så købe trykket når du får en bestilling.

HVIS du køber t-shirts selv, så hold øje med hvor mange % bomuld t-shirten indeholder, da  den ikke må indeholde for meget. Mener inddelingen er 90/10 %

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 21:20

Tak for svar... Men det er vigtigt at det er mig selv der laver selve trykket og selv stryger det på. Det er ikke sikkert det kun er på t-shirts eller om det bliver t-shirts i det hele taget.

Pointen er, om det materiale man vil stryge det på og sælge, om man skal have en aftale med producenten? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 21:31

Tina:
Men det er vigtigt at det er mig selv der laver selve trykket og selv stryger det på

Så er der altså ikke tale om print men transfers. Det du så søger er en der kan producere dine transfers.

http://www.nssystem.com/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=19&lang=da

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 21:41

Ok, tak. Transfers. :)

Men jeg vil selv lave de transfers. Der skal kun laves 1 stk. af hver. Det er selve stoffet det skal på, som jeg skal bruge. Men jeg vil ikke selv til at sy en t-shirt eller en pude eller whatever folk vil have den transfer på.

Så skal bruge en "neutral" t-shirt, pude, tæppe eller lignende som jeg kan sætte den transfer på, og så sælge det som en samlet ting. Skal jeg have en aftale med en producent af den t-shirt for at gøre det, eller må jeg gå ned i en hvilken som helst butik og købe en t-shirt og stryge en transfer på og sælge som "mit eget design"?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 22:19

Hvordan vil du selv fremstille det transfer?  

Her kan du købe t.shirts

http://www.lfhandel.dk/produkt-kategori/fruit-of-the-loom/

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 23:56

Jeg spørger på en anden måde: Skal man have en aftale med en producent, for at sælge noget, som man har sat sit eget transfer på, som  sit "eget design"?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:44

Der kan godt blive ballade, hvis du trykker på brand-tshirts og lign. da brands har ophavsret til designet....
Men hvis du køber tshirts og lign. bereget til videreforarbejdning bliver der ingen problemer.... 

forhandlere kan nemt findes via google, hvis du søger efter f.eks. tshirts til tryk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 03:29

Nej, er overbevist om du bare kan gå løs.

Det er lovligt at købe en sony Playstation 3, eller en X-box 360 modificere den så den kan afspille backup spil. Altså et kopieret spil, du må ikke opfordre til at kopiere spil du ikke har ret til. Hvis du har et barn, kan man købe et spil til 500 kr. tage en kopi, fordi tit er spillet ridset 2-3 dage efter. Det hænder at der er folk som istedet vælger at bruge dit produkt, fordi de downloader spil på nettet, det gratis, og ungerne vil jo gerne have alle de nye spil.

Sony og Microsoft, ville gerne stoppe folk i at videresælge deres produkt som er ændret, loven siger det må de ikke, de kan fjerne garantien, den kommer ham der sælger den til at afholde. Hvis de her giganter for nej, så tænker jeg vi er ude i lidt af det samme. En man var sur på et bil mærke, lavede en hjemmeside som hed *****Bilmærket.dk - Det et stødene ord, ikke ok i debatten. Bilmærket lagde sag mod manden, og bilmærket tabte.

Ellers ring og hør producenten, de vil jo nok gerne have solgt deres T-shirts, det giver ingen mening at sige nej. Medmindre du er igang med et oprør. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)