Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger slagtning af lille hjemmeside kid :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet færdig med en lille webshop til en af mine kunder og vil gerne høre jeres mening :) 

http://7kstreetwear.dk/

Og så også de bare damer :) http://7kstreetwear.dk/7k-stripper-photo-shoot/

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle seriøst badass billeder. Bliver næsten bange for, at jeg joiner the 7K gang hvis jeg køber tøj derfra. ;)

Kigger siden nærmere igennem senere, og ser om jeg kan komme med noget konstruktivt.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man er vist ikke i tvivl om hvilken målgruppe shoppen henvender sig til, men dejlig overskuelig og lige til, jeg ville ikke være i tvivl om hvor og hvordan man handler der.

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side med et tiltalende design. Jeg ville dog anbefale dig at placere din postadresse under kontakt. For mig og mange andre vil det gøre

siden meget mere troværdig, med en fysisk adresse på siden.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre i at det i hvert er tydeligt hvem målgruppen er :)

Lidt meninger:

- Vise flere indlæg i shoppen på en kategori. Lige nu er den 10, der kunne godt være 20 eller flere. Og gerne et tal hvor både 2 og 3 får op (18, 24 eller 30), så den knækker efter en 'hel linje' produkter.

- Optimere top menu. Jeg synes ikke 'my account', 'blog' og evt. 'contact us' behøver at have så meget fokus. Evt. flytte nogle af dem ned i footer eller lave en mindre menu over den nuværende top menu. Hvis der ikke er flere end 4 kategorier i shoppen kunne de bare vises direkte i top menu.

- Der er et problem med 'tabs' på produktsiderne (f.eks. http://7kstreetwear.dk/shop/7k-original-black/), de står oveni hinanden - både på desktop og mindre størrelser.

- Fjerne linkedin dele knappen. Jeg kan ikke se den målgruppe dele de produkter på linkedin. Evt. også Twitter og G+, mere en smagssag.

- Gør meget mere ud af kontakt siden

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Det ser godt ud. Designet er simpelt og brugervenligt og du har investeret i nogle flotte billeder.

Det eneste jeg vil bemærke er, at sitet er meget langsomt, og det tager ekstra lang tid før billedet i toppen bliver vist. Et par sekunder efter, så skifter billedet, men eftersom det ikke er preloadet, så får jeg en hvid skærm i et par sekunder før billedet kommer. Det fortsætter så et par gange. (du oplever ikke selv dette, da billederne er cachet på din browser)

Løsningen er simpel; du skal have lagt billederne op i versioner som egner sig til nettet. Der er fx de færreste som har skærme som kan vise billeder i 4600x3000px. Dine topbilleder har denne voldsomme opløsning og fylder ~4 mb. Du burde kunne få dem ned til en 1/10 del af størrelsen. Produktbillederne har du også liggende i 600x600 px, som dine brugere downloader, hvorefter de så bliver vist i 243x243 px. Hvis du gemte billederne i den rigtige opløsning, ville de kun fylde omkring 16% af hvad de gør nu.

Derudover kan du med stor fordel arbejde på mange andre fronter for at optimere hastigheden bl.a. ved at samle CSS og JS filer.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)