Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix.com og dansk betalingsgateway - kan det lade sig gøre?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er lige netop app løsningen af Shopify til wix.com jeg har læst om ikke fungere specielt godt, derfor er det ikke noget jeg har lyst til at bruge min tid på :)

Lige præcis, jeg mener bestemt heller ikke selve Shopify.com. Den er der sikkert ikke noget galt med ;)

Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se på denne debat at du Steffen, tilbage i 2014, havde planlagt at undersøge om man kunne få Wix.com til at samarbejde med en dansk betalingsgateway. Har du fundet ud af noget nyt omkring det? :-)

Mvh Winnie (Total nybegynder, som er begyndt at arbejde med Wix, men som ikke har forstand på betalingsgateways og kortbetaling-løsninger over nettet)

NB. Wix samarbejder med noget der hedder Check Out Portal. Kan nogen forklare mig hvad forskellen er på det og fx et samarbejde om en kortbetalings-løsning over nettet via Nets?

Fra Greve
Tilmeldt 20. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj i tråden, Jeg kunne også godt tænke mig at genoptage denne tråd, og se om der er sket nogen fremskridt på nogen visual-html designer udbydere, så disse kan tilbyde/integrere med en Dankort betalingsgateway.
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Greve
Tilmeldt 20. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffen, det ser da ud som en brugbar løsning. vil checke Ecwid ud og vender tilbage. Tak for dit svar!
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Du må meget gerne vende tilbage med dine erfaringer, når du har testet det :)

Tilmeldt 20. Nov 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ole. Hvordan var dine erfaringer med Ecwid i forhold til en "dansk betalingsgateway"?
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)