Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendsales...hvordan og hvor meget ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en internet skobutik som har kørt i godt et år nu. Jeg er af flere kunder og bekendte blevet opfordret til at få Skosnuden.dk vist på Trendsales med banner eller andre annoncer, men når jeg har et ledigt sekund og kigger ind på TS, bliver jeg lettere forvirret og kan ikke helt overskue hvordan jeg gør, hvis jeg gerne vil reklamere for min butik på Trendsales. Kan det passe at der ikke er nogle standard annonceløsninger med faste priser eller er jeg bare ikke kvik nok til at fange dem ( ok den er jeg selv ude om...;-)

Er der nogle her inde, der har gode erfaringer med TS ?

Mange hilsener

Stine Roldgaard

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:44
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Hej Rasmus !

Tak ;-)

Bruger du det selv ? og i så fald er det noget der giver mange besøgende/ kunder ?

Er der andre herinde, der er glade annoncører hos Trendsales ?

Mange hilsener

Stine

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:05

Jeg sælger flere af mine gamle varer derinde, og det sælger ok. Derudover har jeg en søgeordskampagne som på google, hvor jeg bliver vist, når der bliver søgt på bestemte ord, og jeg så betaler når der bliver klikket på min annonce. Det giver fint med besøg, og da det er meget billigt, så er det bestemt værd at overveje.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:10

Min kæreste bruger al hendes tid på Trendsales... og har en halv milliard sko, som hun køber/bytter/sælger på Trendsales hele tiden... og hvem er det som regel som skal på posthuset med dem.. ihh...

Men der er dælme mange på Trendsales, og det er da lige præcis din målgruppe, hvis du sælger sko til kvinder... 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:15

Skosnuden.dk:

Hej Rasmus !

Tak ;-)

Bruger du det selv ? og i så fald er det noget der giver mange besøgende/ kunder ?

Er der andre herinde, der er glade annoncører hos Trendsales ?

Mange hilsener

Stine

Hej Stine

Vi har ikke været annoncør derinde endnu, men sælger ofte fra vores kollektioner derinde.

Er din målgruppe primært kvinder i alderen 18-32 år vil det være helt perfekt !

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)