Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke bare endnu en app..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Så blev det min tur til at sparke et indlæg ud til jer alle. Det gør jeg i håbet om, at den rette samarbejdspartner sidder derude et sted.

Jeg har i godt et år siddet med en idé, som jeg i sin tid fandt inspiration til gennem et lignende projekt, set i udlandet.
Projektet stiller især krav til den tekniske kunnen, da det befinder sig i den lidt mere komplekse ende af skalaen.
Af samme årsag søger jeg nu en kompetent partner, som besidder de egenskaber jeg ikke selv er i besiddelse af.
Jeg arbejder til hverdag som revisor, hvilket gør mig i stand til at bidrag konstruktivt i et samarbejde - men det bliver formentlig ikke i forhold til programmeringen.

Til de af jer der er interesseret og fortsat læser med, kan jeg afsløre, at det drejer sig om en applikation til iOS, som ikke skal lanceres i App Store. App'en kommer til at være selve kernen i forretningen, hvorfor det kræver, at du har evnerne og lysten til at programmere, samt til at forestå den efterfølgende vedligholdelse af systemet.

Jeg forbeholder mig retten til ikke, at løfte sløret alt for meget i åbent forum, men jeg tager glædeligt imod seriøse henvendelser fra folk der kunne være interesseret i at starte et nyt og spændende koncept op.

De bedste hilsner

Patrick Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)