Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg stole på det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at søgemaskineoptimere på især softice og karaoke - karaoke er min vintersatsning fordi det passer godt til indendørsfester og julefrokoster.

Jeg har lige checket google og når jeg skriver karaoke frederikshavn - så ligger jeg nummer 1 med Nordjysk Fest. Jeg har checket at jeg er logget ud, men kan jeg regne med det alligevel?

Og når nu sommeren kommer, hvordan får jeg så slushice frem fra side 3 til side 1? jeg synes jeg har gjort det samme med det ord som med karaoke, men noget må jeg mangle siden jeg kommer hen på side 3.

På forhånd tak for hjælpen :)

Mette

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:26

Nu har jeg lige søgt på google. og på ´´karaoke frederikshavn´´ der har du de 2 øverste placeringer.

Så noget må du jo have gjort rigtigt Stick out tongue

Det første link er direkte til din forside, og det andet link er til nordjyskfest.dk/softice.html

Jeg er ikke nogen haj til søgemaskineoptimering.

Men jeg kan dog søge Smile

Håber svarene kan bruges.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du putter "slushice frederikshavn" i title tagget som det eneste, skulle der nok ske ting og sager.

Mvh Jesper

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:08

Ah, ja selvfølgelig - duh... :-)

Tak Jesper! 

Og tak til Jakob for søgningen - det lader til at være rigtigt nok - det synes jeg er helt vildt sejt :)

Det er Marcel fra Refocus (Tak, Marcel) der har lært mig at søgemaskineoptimere - prøv det siger jeg bare :)

Mette

PS. Faktisk fik jeg en mail fra SKAT i Ringkøbing som gerne ville leje et karaokeanlæg - de havde ikke lige set at jeg lå i Skagen og selvom jeg vil køre langt for kunderne, så blev det så dyrt for dem at det ikke kunne betale sig :)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:34

Mette - du kan også optimere dine metatags både title (som jesper snakkede om), beskrivelsen og keywords

Dertil kommer det mest udbredte, som kan redde de fleste Linkbuilding - få en masse relevante sider til at linke til dig.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)