Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere og it-sikkerhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i Kære Aminoer,

Jeg har gået og tænkt en del over dette - har de danske iværksættere overhovedet fokus på it-sikkerhed?

Eller er det blot en udgift uden formål for dem?

Niklas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

Nu er IT-sikkerhed et vidt begreb - men hvis det bedømmes på baggrund af valg af regnskabsprogrammer så er svaret nej.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:59

Henrik Koudahl:

Nu er IT-sikkerhed et vidt begreb - men hvis det bedømmes på baggrund af valg af regnskabsprogrammer så er svaret nej.

YesEnig

Det gælder iøvrigt også valg af hostingvirksomheder, webhoteller m.fl.

Der er dog ingen tvivl om, at der er ved at blive mere fokus på området, og i takt med det vil flere og flere efterspørge sikkerhed og dokumentation herfor.

Tonny

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:00

IT sikkerhed er mange ting. Er der noget specifikt du tænker på?

Jeg har mine Macs beskyttet med antivirus, alt på mine Macs bliver replikeret til et NAS drev automatisk, alt mit arbejde (kode) bliver committed til et GitHub repository, som også bruges til versionsstyring. Jeg holder mit software opdateret, og prøver generelt at tænke på sikkerheden.

Jeg arbejder ofte fra Starbucks og bruger deres WiFi, og det er der sikkert en del der vil mene ikke er sikkert. Men den chance tager jeg. 

Mvh Carsten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:01

Når det gælder iværksættere/nystartere generelt, så har du nok ret, Henrik.

Der er dog flere iværksættere, som har stort fokus og en vis forretningsmæssig interesse i IT-sikkerhed. :-)

For de fleste er det der IT enten en nørdet interesse, der tager for meget tid i forhold til forretningen, eller også er det helt uinteressant og skal bare virke, gerne hver eneste gang.

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)