Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til nyt theme ?! - Kom med de fede forslag og ideer !

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skam købt Reganto, mener det var 45 Dollars eller lign ....

Regner med at rode med det i aften inden jeg prøver deres support, denne gang bliver det dog ikke på mit primære domæne Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Takker for svaret Smile

Og du har helt ret i det med at gøre mere tydeligt hvad siden reelt har af byde på, og ikke bare lidt blog/nyheds indlæg .... 

Det arbejde skal naturligvis også gøres ved et nyt theme, men skulle mere høre om folk var enige i at det var bedre at skifte kontra at benytte mit nuværende. 

Har også en sektion med fotograf information osv, og den slags ting vil jeg gerne gøre mere synligt for læserne. 

 - Holdninger eller direkte bud på et nyt theme vil også blive taget imod med stor glæde Yes

Glad for at du kunne bruge mine overvejelser til noget.

Et theme/template er udelukkende design. Du bestemmer selv hvilket indhold du præsenterer dine besøgende for. Dette synes jeg er værd at huske. Selvfølgelig skal du have et indbydende design, men arbejdet er ikke nødvendigvis gjort bare ved at finde en fed template. Den template passer ikke nødvendigvis (indholdsmæssigt) til dine besøgendes forventninger. Det gav mig iøvrigt lige en idé til et nyt blogindlæg engang i nær fremtid :)

Jeg har før brugt Template Monster til at hjælpe kunder med at finde den rette template. Har lige kigget siden lidt igennem, og jeg synes f.eks. at den her template vil passe godt til din side - evt. også den her, men kan bedre lide den første. Både rent strukturelt og designmæssigt. Det vigtigste er selvfølgelig stadig at analysere hvilket indhold du bør præsentere dine besøgende for på forsiden, så du fastholder dine besøgende på hjemmesiden.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)