|
Hej Jeg har for nyligt startet virksomhed, et autoværksted, og ønsker nu at registrere et par binavne. Der er tale om et ApS og jeg ønsker nu at registrere et par binavne i forbindelse med salg af biler og den tilhørende undervognsbehandling. Jeg har været på virk.dk for at foretage registreringen men her skulle der vedhæftes vedtægter og referat fra generalforsamling. Nu til mit spørgsmål: Hvor meget skal ændres i vedtægterne og er det nødvendigt med en ekstraordinær generalforsamling, da der jo kun er mig til at træffe disse beslutninger? På forhånd tak. Venlig hilsen Jesper Sønderby |
JKSB:Hvor meget skal ændres i vedtægterne og er det nødvendigt med en ekstraordinær generalforsamling, da der jo kun er mig til at træffe disse beslutninger?
Enten skal du holde en ekstraordinær generalforsamling eller afvente den ordinære generalforsamling. Du kan formentlig nøjes med at ændre den paragraf i vedtægterne. hvor selskabets navn er angivet. Du kan evt. tilføje: "Selskabets binavne er xxxxx aps og yyyyy aps".
Bliv gratis medlem