Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør og designer til ny hjemmeside! - Helst fra sjælland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg søger som sagt en partner der kunne være frisk på at starte en ny virksomhed op. Websiden kommer til at henvende sig til gymnasieelever.

Idéen går ud på at lave en hjemmesiden der samler alle de gode kilder til de unge, som de så kan bruge i deres opgave. Vi kommer ikke til at tage noget fra nogle andre men kunne sende dem videre til sider som b.dk, dr.dk eller andre sider med indhold som kan bruges til alle mulige opgaver.

Jeg søger en programmør og/eller designer som kunne være frisk på at opstarte noget nyt. 

Det ville være et plus hvis:

- Personen boede på sjælland helst, så der var mulighed for at mødes

- Personen har prøvet at opstarte virksomhed før og ved nogenlunde hvordan de fleste ting fungere mht. opstart.

- Personen siger sin mening og kommer med idéer til forandring eller forbedringer

Det jeg godt kan:

- At have med tal og gør og derfor ville jeg gerne stå for regnskab

- Har  en meget lille forståelse for html, css og lidt rigtig programmering

- Har en en god idé om hvordan tingene skal fungere

- Har masser af energi, da jeg er ved at afslutte gymnasiet og glæder mig til at komme igang med noget andet

Hvis det lyder fedt eller du har nogle spørgsmål og undre dig over nogle ting så smid mig en mail på hemsen95@live.dk, eller skrive nedenunder her.

Mvh Marcus Hemmingsen

Tilmeldt 13. Mar 14
Skrevet kl. 14:09

Glemte lige at skrive at jeg har lavet en mini-forretningplan og en skitse af en evt hjemmeside. (bare et lille billed af hvordan jeg forstiller mig det kunne se ud)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:11

Bliver det så et 50/50 samarbejde, hvor du ejer 50% af virksomheden og det samme gør programmøren?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 13. Mar 14
Skrevet kl. 14:16

Som jeg ser det lyder det ikke dumt, har slet ikke tænkt på % eller noget som helst udelukkende idéen og hjemmesiden. Ønsker at vi begge finder ud af nogle ting og starter det op sammen.

Tilmeldt 13. Mar 14
Skrevet kl. 20:53
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcus Hemmingsen:
Idéen går ud på at lave en hjemmesiden der samler alle de gode kilder til de unge, som de så kan bruge i deres opgave. Vi kommer ikke til at tage noget fra nogle andre men kunne sende dem videre til sider som b.dk, dr.dk eller andre sider med indhold som kan bruges til alle mulige opgaver.

Jeg forstår ikke helt konceptet. Hvad skulle få studerende til at vælge din hjemmeside frem for at bruge Google?

Hvis din hjemmeside skal fokusere på opgave-specifikke links, hvem skal så finde disse links?

Hvad har du gjort af tanker mht. indtjeningsmuligheder?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)