Jeg går og leger lidt med idéen om at starte en virksomhed, og da fitness er i min store interesse ville det være oplagt at starte en virksomhed der forhandler fitness udstyr. Det er dog en smule dyrt at starte sit eget center (da jeg kun er 16 og min indtagter er cirka 4.000-6.000 kr månedligt) det er også en smule dyrt at starte en webshop der forhandler løbebånd og crosstrainers. MEN jeg er helt vild med konceptet "hjemmetræning" jeg synes det er helt igennem genialt at folk der enten har travlt, har dårlig selvtillid, ikke har råd til fitness eller bor langt væk fra et fitness center osv. stadig har den mulighed at træne der hjemme. selvfølgelig er konkurrencen til fitness centrene stor. men jeg mener at med den rette markedsføring og branding af hjemmesiden kan jeg nå langt! men alt det kræver selvfølgelig at jeg kan skaffe mine produkter til en overkommelig pris. og det er her I kommer ind i billedet, jeg søger nemlig en hjemme side eller noget i den stil jeg kan bestille mine vare billigt og nemt på. nogen der kan hjælpe med mit problem??
Hvilke træningsudstyr er du på udkig efter? Jeg tror, at det bliver svært med den indtægt du har medmindre du har en opsparing, kan låne penge mv.
Men jeg tror det vil hjælpe hvis du skriver hvilke træningsudstyr/ maskiner du er på udkig efter.
Herudover tror jeg ikke at du skal regne med den store besparelse, eftersom du højt sandsynligt får det til en almindelig pris og ikke noget speciel tilbud medmindre du køber et stort parti.