Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor du skal bruge telefonpasning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gange bliver tingene i den grad konkretiseret, tydeliggjort og skåret ud i pap.

Her en lille historie om hvorfor telefonpasning kan betyde en verden til forskel:

I går modtog Vi hos Pronto et opkald til en af vores kunder.
Opkalder ville gerne have et tilbud på reetablering af over 100 badeværelser i en boligforening.
Hvad var der sket hvis denne mand var blevet mødt af en telefonsvarer i stedet for en af de søde Pronto-piger?
Var ordren gået til en anden?

Det er fedt at vide at man gør en forskel!

Mange hilsner

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)