Hej, Hvor lang tid skal man regne med, der går, før man modtager sin nye årsopgørelse? Dage? Uger? Måneder? Tak! |
Prøver lige igen. :)
Hej, Hvor lang tid skal man regne med, der går, før man modtager sin nye årsopgørelse? Dage? Uger? Måneder? Tak! |
Hej. Umiddelbart ser det ud til at det skal komem den 10 marts, og laver du ændringer skulle der komme en ny med det samme. Se her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1981890 Ellers må du lige skrive igen. Vh. Steffen Andersen |
Hej Steffen, Jeg udfyldte den udvidede selvangivelse den 7. og har stadigvæk ikke modtaget en ny årsopgørelse. |
jamen når du har udfyldt den udvidede så skulle du da meget gerne når du har trykket godkend kunne se din årsopgørelse med det samme hos skat. Hvis du ikke vælger at åbne den (pdf) hos skat og bare gemme den selv, så kommer den med posten, men jeg husker ikke hvornår - jeg tror alm kommer ret sent i april og ved ikke med udvidet, men de fleste har vel valgt papir selvangivelsen fra Når du har udfyldt alt som indlogget hos skat og godkendt, så ligger den i alle fald klar til dig hos skat og du skal ha fået pop op med det samme om resultatet også, så lidt mystisk vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Besynderligt. Så må jeg forsøge at ringe til dem imorgen. Tak for hjælpen! |
prøv i alle fald at log ind og se om ikke du kan se årsopgørelsen 2013 - det SKAL du kunne hvis du har udfyldt alt korrekt og godkendt, ellers er det fordi du har overset en eller anden advarsel om at felt xxx skal udfyldes eller andet - er du nået frem til godkend og har trykt godkend og fået bekræftelse, så kan du se årsopgørelsen. Mere for at spare dig tid, for de har travlt disse dage og svarer ikke lynhurtigt telefon vh |
Det er muligt når der er visse oplysninger der er selvangivet, at skat skal godkende den manuelt. |
Statsautoriseret revisor - København
Jeg har tjekket dagligt. Jeg får bare besked om, at den behandles. |
aha - så har CEF jo formentlig gennemskuet den Det tager den tid det tager skat at komme igennem en pukkel der skal kontrolleres manuelt i så fald, og det kan godt være både en måned eller mere desværre vh |