Jeg sad lige og kiggede på statistikken på besøg på www.link-smykker.dk og så at googlebots ip nummer har været forbi over 220 gange siden kl. 22.
Jeg har brugt en del tid på at prøve at søgemaskine optimere sitet (ikke mit primære kompetence område) men tænkte på om man kan udlede noget af antallet af besøg fra googleblot? siger det noget om hvilke forventninger jeg kan have til næste google opdatering? eller siger det bare at min sitemap fil fungerer :-)
Du kan kun udlede, at Google nu kan finde dine sider.
Hvis dit site er ældre og du fornylig har lagt et sitemap på og du ikke har haft så mange besøg fra Googlebot på een gang før, ja så kan du sikkert også udlede, at dit sitemap fungerer.
Hej Ja - det tænkte jeg nok - men blev jo helt grebet af stemningen da jeg så den var forbi så mange gange - tænkte at den var vild med den :-) Sitet er nyt dvs. lagt online i al hemmelighed siden juni....
Kan man gætte sig til hvor lang tid der går før der sker en evt. opdatering af Google-versionen af mit indhold efter googlebot har været forbi?
jeg kan se den stadigt har en ældre version i Cached version?
Søgeordene er der vist hård konkurrence på : smykker,halskæder,øreringe,tørklæder,ure osv....