Hej venner! På fredag afholder en række spændende iværksætter og jeg et arrangement for unge iværksættere i København (unge er løst defineret). Vi mødes i NASA's gamle lokaler i indre by til et par oplæg, vi snakker sammen og så fortsætter vi en tur i byen sammen med Drinkster. Det sker med Run Your Talk som rammer - og det er andet arrangement efter et første super succesfuldt arrangement i Aarhus i november. Vi er allerede en 50-stykker og har plads til lidt flere. Har du lyst til at møde nogle andre spændende mennesker og evt. snuppe en fed bytur bagefter, kan du tilmelde dig på linket herunder: https://www.facebook.com/events/256729601167125/?fref=ts Vi vil alle sammen gerne møde nye mennesker. Der står informationer omkring eventet på Facebook-siden. Jeg håber, vi ses! |
Fedt arrangement Halfdan! Egentligt sjovt der ikke er en eneste kommentar på ovenstående endnu. Men det er måske fordi det ikke handler om opstart af en cover/børnetøjs-webshop eller affiliate marketing som man lavede det for 5 år siden
Anyway det er super fedt I tager initiativ til sådan nogle arrangementer. Jeg håber der kommer en masse spændende mennesker. Jeg ville personligt melde mig med det samme, hvis jeg havde haft muligheden for det.