Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Står som "Ukendt" på virk.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, jeg håber at I kan hjælpe mig med et lille problem, som har irriteret en perfektionist som mig!

Når jeg er logget ind på virk.dk står der, at mit navn er "Ukendt" (screenshot her). Hvorfor gør jeg det og hvordan ændrer jeg det? Jeg har udfyldt c/o navn i mine stamdata og jeg kan ellers ikke finde andre felter til at rette det i, når jeg kigger mig rundt omkring.

Det irriterer mig en smule da det ikke kun står derinde, men jeg har også modtaget flere breve (NemID osv.) hvor det var adresseret til en "Hr. Ukendt" på min adresse.

Håber at I kan hjælpe mig, eller at der måske er nogle der har haft samme problem som mig!

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:08

Det virker som om det er feltet med "ansvarlig indehaver" som du mystisk nok ikke har fået med i din registrering - selve firmanavn og alt ser fint ud som du ser her (officiel udskrift så ikke noget fortroligt); se min pil nederst - det felt skal du har fat i i ændringsblanketten   vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 18:36

Tak for svar, men hvor finder jeg ændringsblanketten henne? Det er vel ikke den der er inde på Mit Virk, for der har jeg som udfyldt det hele og jeg står tilmed også under "Ejerforhold" (Virksomhedens fuldt ansvarlige deltagere).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:03

den finder du netop under virk.dk  . der skal du kunne finde noget der hedder ændringsblanketten og i den må der mangle noget under ejerforhold, som  nok ikke har med brugeroplysninger i mit virk at gøre TROR JEG

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 19:08

Mange tak skal du have, det vil jeg prøve om lidt... Nu kan jeg se, at virk.dk er ude af drift. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)