Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker viger sit liv til at "ødelægge mig"

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel, lyt til Karsten. Han svar er for cool, og jeg er enig. Vend pistolen om 180 grader!

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 15:29

Som altid er der super gode svar at hente på Amino. Tak skal i have alle sammen!!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal nok bare svare manden høfligt ... og ellers ignorere ham, så godt det lader sig gøre. Du skal ikke give efter for trusler. Men kan nu godt forstå, hvis nybegyndere på et marked kan blive lidt trætte af at levere arbejde, som de kun får betaling for, hvis det bliver brugt. Det er måske et fint koncept, når man handler med store grafiske bureauer, som tager sig godt betalt, når de får noget afsat, eller hvis der var tale om mulighed for et længerevarende samarbejde.

Ellers synes jeg - uden at ville fornærme nogen - nok ikke, det er helt på sin plads.

Jeg er med på, at lige i dette tilfælde har fyren selv bedt om den "afregningsmodel" - men det er efter min mening et koncept, der let giver sure miner, helt bortset fra at man let ender med kun at få tilbud fra nybegyndere, som ikke har nogen kunder og derfor tilbyder deres arbejde gratis til højre og venstre. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)