Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fagforening.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle brugere af Amino.dk! Mit navn er Kennie, jeg er ung med en masse visioner! Jeg er indenfor en branche der om nogen mangler en fagforening! Så planen er at starte den selv! Jeg har ideerne og mangler bare kompetencerne! Altså er jeg stadig på forberedelse stadiet. Hvad skal jeg bruge? Hvilke uddannelse kræves det at arbejde i en fagforening? Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på?

På forhånd tusinde tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

juridisk embedseksamen eller ansatte jurister med speciale i arbejdsret og HR vil nok være nyttige til at behandle konflikter og lovspørgsmål + du skal ha en masse tilladelser til at opkræve kontingent og indberette fradrag for folk til skat og endnu værre hvis du også vil ha en a-kasse du selv styrer - jeg vil gerne sige, god tanke, MEN det er ikke bare op ad bakke uden en stor organisation og mange penge i ryggen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for et meget fyldstgørende svar! Jeg arbejder videre henimod ideen! Har en anderledes tanke til hvordan jeg får store organisation med penge i ryggen! :)

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville være meget interesseret i at hjælpe på den ene eller anden måde . Mvh Nicki Benjamin Buch

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)