Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg ansaette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerfoerst er jeg noed til at goere det helt klart. at jeg er bosiddende i Sydney, saa medmindre du er interesseret i at flytte til Australien, saa er dette ikke et job tilbud.

Det firma jeg arbejder for ejer Australien's # 1 Bordtennis butik (plus et par andre e-commerce websites) og vi skal igang med at udvide i butikken mht. ansatte. Vores online salg er steget med over 20% per aar over de sidste 4 aar og har nu oversteget det fysiske salg over disken i butikken.

Vi har aldrig haft en ansat med en e-commerce/digital marketing baggrund og jeg er lidt i tvivl om hvilke kompetance jeg helt praecist skal annoncere for?

Det ville jo vaere fantastisk hvis man kunne finde en person, som kunne det hele (SEM, SEO, SMM, Google Analytics, Email Marketing, Adwords, Graphics designer, Content marketing etc.), men vi er villig til at ansaette 2 personer, saa mit spoergsmaal til jer er"hvordan skal job annoncen lyde mht. kompetencer og hvordan synes I de 2 roller skal splittes op?".

Jeg skal lige sige at vi har en ekstern web developer, saa disse kompetencer er pt. ikke de vigtigste.

Paa forhaand tak!

Sportymorty

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:40

Hvad er det du vil?

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Inventarauktion.dk Skrevet kl. 09:46

Sportymorty:

Vi har aldrig haft en ansat med en e-commerce/digital marketing baggrund og jeg er lidt i tvivl om hvilke kompetance jeg helt praecist skal annoncere for?

Det ville jo vaere fantastisk hvis man kunne finde en person, som kunne det hele (SEM, SEO, SMM, Google Analytics, Email Marketing, Adwords, Graphics designer, Content marketing etc.), men vi er villig til at ansaette 2 personer, saa mit spoergsmaal til jer er"hvordan skal job annoncen lyde mht. kompetencer og hvordan synes I de 2 roller skal splittes op?".

Hej Sportymorty,

Det lyder super spændende! Jeg vil starte med at sige at der bestemt er talent i Sydney så du skal heller ikke være bange. Problemet med at finde den rigtige person er jo at jobsøger identificerer sig lokalt med job opslagene, derfor kan det for os her i DK være svært at gætte hvordan det vil blive modtaget. Hvis det var mig og jeg kunne ansætte 2 ville jeg ansætte en E-commerce koordinator og en SEO/SEM medarbejder.

Men prøv lige at tjekke på linkedin i nogle af de grupper som er derude, jeg er selv medlem af flere af de internationale grupper da Danmark er for lille til at kunne give mig al den viden jeg skal bruge om mit felt for at holde mig på forkant. :)

ellers må du begynde at lege jobsøger i Sydney for at danne dig et billede af hvordan markedet er. 

DBH
Dennis Lorenzen 

IT Projektleder
Zederkof A/S 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:48

Det lyder da spænende! 

Jeg ville i første om gang sige hvad i sætter stor pris på de personer skal kunne.

Er det vigtigt de er experter i de områder? eller er det nok hvis de har basic viden?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart ville jeg finde en blæksprutte ligesom vi er - som i princippet kan det hele, men det er nok også svært. 

Jeg har absolut ingen ide om hvad kompetence niveauet er i Australien? Men med en større befolkningstal og rimelig tætte befolkede områder må det være nogenlunde niveau.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)