Allerfoerst er jeg noed til at goere det helt klart. at jeg er bosiddende i Sydney, saa medmindre du er interesseret i at flytte til Australien, saa er dette ikke et job tilbud. Det firma jeg arbejder for ejer Australien's # 1 Bordtennis butik (plus et par andre e-commerce websites) og vi skal igang med at udvide i butikken mht. ansatte. Vores online salg er steget med over 20% per aar over de sidste 4 aar og har nu oversteget det fysiske salg over disken i butikken. Vi har aldrig haft en ansat med en e-commerce/digital marketing baggrund og jeg er lidt i tvivl om hvilke kompetance jeg helt praecist skal annoncere for? Det ville jo vaere fantastisk hvis man kunne finde en person, som kunne det hele (SEM, SEO, SMM, Google Analytics, Email Marketing, Adwords, Graphics designer, Content marketing etc.), men vi er villig til at ansaette 2 personer, saa mit spoergsmaal til jer er"hvordan skal job annoncen lyde mht. kompetencer og hvordan synes I de 2 roller skal splittes op?". Jeg skal lige sige at vi har en ekstern web developer, saa disse kompetencer er pt. ikke de vigtigste. Paa forhaand tak! Sportymorty |
Hvad er det du vil?